4<>
עבודה ללא ניסיון במרכז
קטגוריה ראשית » עבודה ללא ניסיון במרכז

 

מעוניינים למצוא עבודה טובה? כל מחפש עבודה מגלה כי מרבית המשרות המתפרסמות בלוחות השונים, מציבים את הניסיון כתנאי מקדים. ומדוע לא? מעסיקים מעוניינים לאייש את המשרות עם העובדים יעילים,  כאלו שמכירים את העבודה, ויודעים כיצד לפעול על מנת להשיג את היעדים של החברה. מועמדים צעירים וחסרי ניסיון חשים את המלכוד בעניין. כיצד ירכשו ניסיון אם עבור כל משרה עליהם להיות מנוסים? מתי תהיה להם ההזדמנות לרכוש ניסיון אם אף מעסיק לא מציע להם את ההזדמנות להתנסות? אכן מדובר בקונפליקט מורכב שמעמיד את מחפשי העבודה הצעירים מול קושי ממשי.

עבודה בסוכנות טייק טו כניצב דורשת בעיקר זמן פנוי והמון סבלנות...הניסיון נרכש ככל שלקחים חלק בעוד ועוד ימי צילום . אך הוא בפירוש איננו תנאי נדרש.

עבודה ללא ניסיון – היכן מוצאים?

הפתרון המומלץ הוא לחפש אחר עבודה שנועדה בדיוק עבור צעירים חסרי ניסיון. ניתן למקד את החיפוש אחר מודעות שונות שפונות אל חסרי ניסיון. כאשר מחפשים עבודה ללא ניסיון אמנם מתפשרים על אי אילו נקודות. אבל אם תסתכלו על זה בצורה של צבירת ניסיון הרי זה צעד חכם בדרך למציאת מקום העבודה ההולם את היכולות ואת הכישורים שלכם. ואם היו כנים עם עצמכם, גם אתם תסכימו שכמי שאין לו ניסיון בעבודה יש לכם פחות מיומנות ויכולות מופחתות.

על ההזדמנות שאנחנו מציעים לכם!

קבוצת טייק 2 הינה חברה מובילה בתחום הפקות קולנוע טלוויזיה ופרסומות. והיא מציעה הזדמנות שווה לכל אחד ואחת. אז בין אם כבר ביצעתם תפקידים בעבר, ובין אם לא. אתם מוזמנים להציע את עצמכם. תוכלו למצוא מגוון תפקידים ולבחור את התחום הספציפי בו תוכלו להפיק מעצמכם את המקסימום. וכמובן להתנסות ולרכוש ניסיון בתחום בו אתם מעוניינים להתמקצע ולהתבסס.

אנחנו מאמינים שגם אם אתם צעירים ועוד לא הייתה לכם ההזדמנות להתנסות, אתם עשויים להיות מוכשרים ובעלי יכולות מדהימות. ולכן אנחנו נותנים לכם את ההזדמנות להוכיח את עצמכם ולהשתלב במערך שלנו. אם חיפשתם עבודה ללא ניסיון בואו לראות מה יש לנו להציע לכם.

חשוב להדגיש כי רב העבודה בתחום מיועדת לבוגרים בגילאי 18 ומעלה .

תחומי הפעילות של החברה

החברה שלנו מתמחה בייצוג שחקנים ניצבים וביטים להפקות מכל סוג שהוא, סרטי קולנוע , הפקות טלוויזיה , סרטי תדמית והדרכה ועוד ועוד.

אנחנו מציעים את המיוצגים שלנו ,  שחקנים ניצבים וביטים ללקוחות השונים ומלווים את המיוצגים לאורך כל הדרך עד לתשלום.

 

אם חיפשתם עבודה ללא ניסיון – פנו אלינו!