עבודה זמנית לסטודנטים בדרך לתואר

אחת הבעיות שמרבית הסטודנטים נתקלים בה הינה האופן שבו ימומנו הלימודים. גם סטודנטים שהגיעו ממשפחות מבוססות וגם כאלה שקבלו מלגות לימודים שונות, עלולים למצוא את עצמם נזקקים מעת לעת לתוספת הכנסה. בשורות שלהלן נדבר על  עבודה זמנית לסטודנטים - אילו סוגי עבודות מוצעות לסטודנטים, כיצד לשלב עבודות שונות עם הלימודים ואיזו עבודה מעניקה הכנסה גבוהה ומאפשרת לצלוח בשלום את תקופת הלימודים.


סוגים שונים של עבודות לסטודנטים

הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל הם בעלי שני מאפיינים חשובים: מצד אחד, מדובר על קבוצת אוכלוסיה אינטליגנטית ובעלת יכולות גבוהות, שמקומות עבודה רבים ישמחו לקלוט לשורותיהם. מצד שני, אותה קבוצת אוכלוסיה ממש, איננה מעוניינת להשתלב במקום עבודה לטווח הרחוק. כל מי שמחפש עבודה זמנית לסטודנטים, לפיכך, פונה מראש לסוג משרות הרצוי לו – משרה שלא דורשת השקעה בהתמחות וכזאת שאפשר לעזוב אותה בלי התראה מוקדמת, אחרי זמן קצר. עם המשרות הללו ניתן למנות מלצרות, קב"טים בבתי מלון ומוסדות שונים או שמירה ואבטחה, והרשימה היא חלקית בלבד. הביקוש הגבוה למשרות מסוגים ספציפיים, גרמה לירידת שכר כללית שהפכה את העבודה בהן לבלתי משתלמת בעליל. המשרות כאמור מאפשרות שילוב עבודה ולימודים, וזה מה שעושה אותן כל כך נחשקות.

עבודה זמנית לסטודנטים


עבודה זמנית לסטודנטים בתנאים טובים ובשכר הוגן

מבין כל סוגי המשרות המוצעות לסטודנטים, בולט סוג אחד של משרות לטובה. מדובר בתפקידים כאלה ואחרים בפרסומות, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. מדי פעם בפעם מתבצע תהליך ליהוק בעלי תפקידים לצילומים, כאשר מי שנבחר לתפקידים זוכה לשכר הוגן, שעשוי להפחית באופן משמעותי את התלות במשרות זמניות שונות. על מנת להתחיל את התהליך יש להגיש מועמדות באמצעות חברות או סוכנויות המגייסות מועמדים מתאימים. לעיתים חייב מי שנבחר להיות בעל ידע ברמה מסוימת בתחום ספציפי – למשל מי שנבחר כחבר הרכב בלהקה או הרכב מוסיקלי. במקרים אחרים הבחירה הינה לגמרי רנדומאלית, ומבוססת על היכולת של המפיקים לשלוף את העובדים המתאימים מקרב כל אלה שהגישו מועמדות.
סוכנות take2 מתמחה באיתור מועמדים למטרת עבודה זמנית לסטודנטים וליהוק למגוון תוכניות אירוח. כדאי ליצור קשר בהקדם ולעשות צעד חשוב לקראת אפשרות להכנסה גבוהה בתקופת הלימודים, שעשויה להתפתח גם לקריירה בהמשך.