4<>
עבודה זמנית לסטודנטים
קטגוריה ראשית » עבודה זמנית לסטודנטים
רוב הסטודנטים זקוקים לעבודה בשעות גמישות או לעבודה זמנית שיוכלו לעשות בהתאם למערכת השעות והחופשים. עבודה זמנית לסטודנטים יכולה להיות חוויה מורטת עצבים או זמן של כיף ששכרו בצידו, תלוי בעבודה שבה תבחרו. דודי שמיר מסוכנות  TAKE2, סוכנות הליהוק הותיקה בארץ, מספר לכם על העבודה המושלמת לסטודנטים בחופש ובכלל.
 

כולם מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים

רוב הסטודנטים מחפשים עבודות שיוכלו לשלב עם הלימודים במשך כל השנה, כמו שליחויות, עבודה במשמרות, מזכירות לשעות הערב וכו'. האופציה השניה היא חיפוש עבודות זמניות לטווח קצר, שניתן לשלב בחופשים או בזמן הלימודים. ישנם יתרונות רבים לעבודות אלה, וכדאי להקפיד על יחס טוב לסביבה כדי ליצור קשרים חמים עם האנשים איתם אתם באים במגע במסגרת העבודה. מי יודע – אולי מאחד מהם תבוא הצעת העבודה הבאה.
 

מה אנחנו מציעים לכם

סוכנות TAKE2 היא סוכנות שחקנים העוסקת בליהוק ההפקות הגדולות בארץ. אנו מלהקים שחקנים ושחקניות, דוגמנים ודוגמניות, אבל לא רק. בין היתר אנו מלהקים ניצבים וניצבות וכן תפקידי ביט, המתאימים לא רק לאנשים יפים במיוחד או מוכשרים בתחום המשחק, אלא לכל אחד. תפקידי הניצבים מוגדרים בנישת עבודה ללא ניסיון קודם, ואינם דורשים דבר – לא כישרון מיוחד, לא מראה מיוחד ולא ניסיון מיוחד בשום תחום. הניצבים משמשים כ"תפאורה אנושית" על סט הצילומים ועוזרים לעיצוב האווירה הנדרשת. ואם אתם שואלים מה הופך את הניצבות לעבודה שמוגדרת בתור עבודה זמנית לסטונדטים, נשמח להסביר.

עבודה זמנית לסטודנטים

 

להיות ניצב שווה זהב

לפניכם רשימת היתרונות של עבודת הניצבות, שהופכים את העבודה הזו למושלמת בתור עבודה זמנית לסטודנטים:
* כאמור, כדי להיות ניצב לא נדרש ניסיון בשום תחום.
* אין צורך בכישרון מיוחד או מראה טוב במיוחד, ואפילו להיפך – מראה ממוצע הוא הטוב ביותר.
* אין הגבלת גיל! להפקות שונות נידרשים ניצבים בגילאים שונים, החל מתינוקות ועד קשישים.
* לרוב, הצילומים אורכים מספר ימים בודדים, ולעיתים מסתיימים גם ביום צילומים אחד.
* תחום ההפקות הוא אינסופי – תמיד ניתן למצוא עבודה נוספת, להתקדם בתחום, או ליצור קשרים שדרכם תוכלו למצוא עבודות קבועות שמעניינות אתכם.
* חווית סט הצילומים מהצד השני של המצלמה היא חוויה בלתי רגילה שלא תוכלו לחוות בשום הזדמנות אחרת.