עבודה ללא ניסיון – מה צריך לדעת

מציאת עבודה ללא ניסיון היא שאיפה שלא תמיד קל ליישם אותה. נכון להיום מוצעות עדיין עבודות מהסוג הזה, הפונות לאנשים שאין להם ניסיון כל שהוא. עם המשרות ניתן למנות מלצרות, עבודה במוקדי מכירות או אבטחה, והרשימה עדיין ארוכה. איזה סוג אוכלוסיה מחפש עבודות ללא ניסיון? מה ההשפעה של  הביקוש הרב על תנאי העבודה והשכר? היכן ניתן למצוא עבודה מעניינת שהכנסה נאה בצידה? כל התשובות בשורות הבאות.

מי מחפש עבודה ללא ניסיון 

האוכלוסייה העיקרית המחפשת עבודות ללא ניסיון הינה אוכלוסיית הסטודנטים בישראל יחד עם אוכלוסיית החיילים המשוחררים. עם זאת, קיימת זהות רבה בין האוכלוסיות הללו, ולא מעט חיילים משוחררים הם, שלא במפתיע, סטודנטים. חיילים משוחררים מחפשים עבודה זמנית, כיון שבחלק ניכר מהמקרים הם מתכננים טיול ארוך לחו"ל, שמצד אחד דורש ממון רב ומצד שני מונע מחויבות למקום עבודה אחד לאורך זמן. סטודנטים מחפשים עבודה ללא ניסיון כיון שמלכתחילה אין להם יומרות להתמקצע בה, אלא רק לממן את הלימודים.

ההשפעה של ביקוש גבוה על השכר ותנאי העבודה

עבודה ללא ניסיון זוכה לביקוש רב, הרבה מעבר למה שראוי לה באמת. כיון שכך, הדבר משפיע בהכרח על תנאי העבודה, אפשרויות הקידום ובעיקר – על השכר. בעשורים האחרונים נשחק השכר בתחומים כמו אבטחה, מלצרות, שמירה ותדלוק בתחנות דלק, והוא עומד כיום על שכר המינימום ולא יותר. גם תנאי העבודה אינם משופרים, בעיקר בכל הנוגע למספר המשמרות השבועיות ואורך המשרות.

איזו עבודה ללא ניסיון מתאימה לכם?

עולם העבודה הוא עולם שדורש לא מעט, דורש לא מעט שעות להקדיש לו ודורש לא מעט מהמועמדים אליו. היום יש לא מעט עבודות שדורשות ניסיון, עבודות שלא מאפשרות למי שלא למד מקצוע ספציפי להתעסק בהן. מי שמחפש היום עבודה ללא ניסיון ימצא בדרך כלל רק עבודות בשכר מינימום, עבודות של שירות לקוחות, עבודות פיזיות או אחרות שממש לא מתגמלות. קשה מאוד למצוא היום עבודה שלא דורשת ניסיון עם שכר נאה בצידה, אך יש אחת שבהחלט שווה לבדוק בעיקר אם עולם הפרסום מושך אתכם. איזו עבודה? עבודת ניצבות בטייק טו או בסוכנות אחרת... 

ואולם, בתחום אחד מוצעות משרות בתנאי שכר הוגנים המאפשרים קיום בכבוד גם במשרה חלקית. התחום המדובר הוא צילום לפרסומות שונות, עבודה כניצבים בסרטים, תוכניות טלוויזיה ושעשועונים וכיוצא באלה. ההעסקה תלויה בדרך כלל בעמידה בדרישות שקובעים האחראים על הליהוק, שעיקרן מציאת התאמה בין המועמד לדרישת ספציפיות של התפקיד. מי שמתקבל לעבודה נהנה מתנאי שכר אטרקטיביים ותנאי עבודה משופרים, לצד ההזדמנות להתחכך בכוכבי טלוויזיה וידוענים. המומחים של סוכנות take2 מתמחים באיתור מועמדים המחפשים עבודה ללא ניסיון והליהוק שלהם למגוון תוכניות כאמור לעיל. כדאי ליצור קשר בהקדם ולהעניק לעצמכם הזדמנות להכנסה גבוהה בתקופת הלימודים שהנאה רבה בצידה. 

ניצבים עבודה ללא ניסיון

 

ניצבות – עבודה ללא ניסיון

בכל הפקה בטלוויזיה או בקולנוע יש ניצבים. יש את השחקנים הראשיים, יש את שחקני המשנה ויש ניצבים. הנצבים כשמם כן הם, הם משמשים כתפאורה בסצינה, הם האנשים שצריכים להיות מסביב בכדי שהיא תהיה אותנטית. עבודת ניצבות היא עבודה ללא ניסיון, אתם לא צריכים ללמוד משחק בשביל להתקבל לתפקיד, אתם לא צריכים לבוא עם תיק עבודות או רזומה מכל סוג שהוא ואתם לא צריכים להוכיח כלום. כל מה שאתם צריכים אם אתם מחפשים עבודה שלא דורשת ניסיון מסוג זה הוא להירשם לסוכנות ניצבים, וכשתהיה הפקה שמתאימה לכם, אתם תזומנו אליה.

התחלה של קריירה מצליחה...

עבודה ללא ניסיון מסוג זה היא אומנם עבודה שלא דורשת כלום, עבודה פשוטה שכל מה שהיא דורשת מכם זה נוכחות, אבל היא יכולה להיות בשבילכם גם קרש קפיצה לעולם הזוהר. אתם הרי כל הזמן תהיו ליד מפיקים וליד צלמים, כל הזמן תשהו ליד מלהקים וליד שחקנים מוכרים יותר או פחות, ואם החלום שלכם הוא לשחק בסרט קולנוע, פרסומת או אפילו סרט תדמית זה יכול להיות בשבילכם קרש קפיצה. תוכלו לנסות את מזלכם ולהכיר יותר אנשים בתחום, תוכלו לנסות את מזלכם באודישן כזה או אחר, ומי יודע, יכול להיות שבמוקדם או במאוחר תוכלו להיכנס לתעשייה עוד יותר עמוק ולהשתלב בה כשחקנים מן המניין.