ליהוק ניצבים – לא מה שחשבתם

אם חשבתם עד עכשיו שליהוק ניצבים נעשה כלאחר יד, אתם לצערנו טועים ומטעים כי מדובר במשימה מורכבת וקשה במיוחד שמצריכה התאמה לגיל, משקל, גובה, צבע עור, מראה חיצוני ולעיתים לכל הפרמטרים האלו ביחד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שגם אתם יכולים להיות מפורסמים כמו שתמיד חלמתם.
 

ליהוק ניצבים – הדרך שלכם להיות מפורסמים.

אם תמיד חלמתם להיות מפורסמים בתחום המשחק בטח תשמחו לדעת שאפשר להגשים את החלום. למעשה, כל שעליכם לעשות הוא להצטרף לסוכנות לליהוק ניצבים וליהנות מכל העולמות: גם עבודה שבה תחיו את החלום, גם חוויה שונה שמאפשרת לכם לצאת מהשגרה, גם הכנסה נוספת שלא מצריכה נסיון וגם התחככות בכל ה"מי ומי". ובטח תשמחו לדעת שלהיות ניצב לא דורש מכם דבר. למשל, אתם לא צריכים לעשות דיאטה כי אוהבים אתכם בדיוק כמו שאתם. אנחנו חושבים שעצם עובדה זו היא מרעננת במיוחד ורק בשבילה שווה הכל, אבל למה שלא תנסו בעצמכם ותיווכחו בכל ממקור ראשון?

 

ומה אתם צריכים לעשות?

אולי תופתעו לדעת אבל כדי ליהנות מכל הטוב הזה עליכם לעשות דבר פשוט – ליצור קשר עם סוכנות הניצבים והשחקנים טייק טו שמעורבת בהפקה של פרסומות וסדרות לטלוויזיה, סרטי קולנוע באורך קצר ובאורך מלא, צילומי סטילס ועוד. למעשה, מדובר בסוכנות הניצבים הותיקה בישראל שיש לה כ-30 שנות נסיון. בסוכנות זו תיהנו משירות מקצועי ומהיר, מיחס אישי ומהוגנות נדירה כך שלמה שלא תנסו? למעשה, כדי להצטרף לסוכנות אתם צריכים רק ליצור איתה קשר באחד מהאמצעים הבאים :

• רשתות חברתיות – פייסבוק ויוטיוב
• טלפון – חיוג למספר הטלפון 03-6915392
• מייל – שליחת מייל לכתובת info@take2.co.il
• אינטרנט – השארת הודעה באתר 
האמת היא שדרך יצירת הקשר אינה משמעותית כי לסוכנות יש מחלקת ניצבים שמספקת עבודה נון-סטופ. לכן, לא משנה אם יש לכם מראה אירופאי או מזרח תיכוני, אם אתם שמנים או רזים, גבוהים או נמוכים, צעירים או מבוגרים וכו' כי תמיד תהיה לכם עבודה. ובמילים אחרות – אתם תעברו תהליך קצר של ליהוק ותצאו לדרך שסופה אולי בהוליווד. אז למה אתם מחכים? 
 
 
ליהוק ניצבים לטייק טו