ניצבים- שחקני הרקע

סוכנות טייק2, סוכנות הניצבים הראשונה והמובילה בישראל, מספקת אלפי ניצבים לכלל סוגי ההפקות ונותנת יחס אישי והוגן לכל ניצב וניצב

 

הצטרפות

 

תמונה שווה אלף מילים אבל ויז'ואל שווה 1000 תמונות בואו להיות חלק מחוויה רב פעמית ולהיות ניצבים במגוון הסרטים והסדרות שמופקות בישראל. תוכלו לקחת חלק בעולם מופלא של קסם וגם להרוויח כסף. אפשר לומר שתוכלו ליהנות משני העולמות.
לניצבים חלק חשוב מאוד בהפקה הם לא סתם ניצבים שם...הניצבים בעצם מייצרים את האווירה של הסרט, הם מהווים תפאורה אנושית.


למרות שזה נראה כך כל האנשים שמופיעים בסדרות ובסרטים הם לא נוף אקראי הם נשכרו בקפידה על ידי הבמאי או התסריטאי ולא בכדי, תפקיד הניצב הוא בעצם למלא את הרקע ולזרות את האווירה בסט. הניצבים נותנים בעצם נפח לסיפור – חשבו איך כמות האנשים משנה את

הוויב של הצילום.


מבחינת התהליך סוכנות TAKE 2 בודקת את הפניות שהיא מקבלת מהבימאים באותו יום וכך אם ניצב הרשים הוא יכול להשתתף  לאורך תקופת השנה במספר רב של ימי צילום והפקות שונות.

אחד היתרונות בלהיות ניצב הוא הגמישות של התפקיד, אפשר לשלב את התפקיד בחיי היום יום וכך למעשה כל אחד יכול למצוא את עצמו משתלב בתפקיד בזמן שנוח לו בצורה שנוחה לו וליהנות מחוויה של פעם בחיים ואולי יותר מזה וההשתתפות היא מידית...

חשוב לציין שרוב הצילומים וההפקות מתקיימים באזור תל אביב או יותר מדויק ברדיוס של 40 ק"מ מתל אביב ומעט מאוד מתקיימים בירושלים.  אנשים המעוניינים להשתתף כניצבים  צריכים להגיע בצורה עצמאית למשרדי החברה בתל אביב. חשבון לציין שאם ההפקה לא מתבצעת באזור תל אביב ישנם הסעות מסודרות ממשרדי החברה.


הניצב הוא חלק מהצוות לכל דבר ועניין הוא נמצא איתם וזוכה לזכויות כמו שאר הצוות. כמובן שברגע שהניצב בחר להשתתף הוא צריך להיות נוכח בזמן הצילומים באזור, להיות זמין ולא לעזוב לפני תום הצילומים.
בנוסף בכל הפקה יש נציג של הסוכנות שדואג לכל צרכי הניצב.

להיות ניצב זה בהחלט חוויה וtake 2  היא שם דבר בתעשייה לאורך שני העשורים האחרונים. הניצבים של TAKE2  זוכים לאמינות גבוהה בתעשייה ושומרים על שמה הטוב  של הסוכנות.

מבחינתנו גיל הוא לא אלמנט בעל חשיבות אנו מעסיקים ניצבים מגיל שנה עד גיל 90.
עוד דגשים לגבי העבודה בפועל. זמן הצילום נע בין 10 ל12 שעות בממוצע והשכר נע לרוב בין 200 ל-300 שקלים ליום צילום. במידה והצילומים מתארכים מעבר לזמן המקובל ואין תחבורה ציבורית החברה תדאג להסעה.

בסופו של דבר זו חוויה מהסרטים, עבודת הניצבת משלבת יציאה מהשגרה, הכנסה נוספת, דריסת רגל בתחום וכמובן נותנת לך הזדמנות לראות את התעשייה מבפנים קרי איך מצלמים ואיך מפיקים ונותנת אפשרות להיות קרובה לשחקנים. 
הכי חשוב בניגוד לכל מה שחשבתם ישנה עלות חד פעמית של 600 שקל לעשיית בוק לניצבת מעבר לזה כל מה שאתם מקבלים ותקבלו הוא שלכם, אין אותיות קטנות, אין חוזים דרקונים רק תבוא ותתייצב אנו מחכים לך.