דוגמנים תוספת הכנסה

מפיקי המדיה מחפשים בכל עת אחר דוגמנים שילוו תכניות, פרסומים, קליפים וסרטים. לרוב, מבוקשים גברים במראה נאה אך אין צורך ביכולות מקצועיות או בניסיון בתחום המשחק והדוגמנות. די במראה נאה ומחמיא ורצון להופיע בצילומים. דוגמנים ילוו הפקות מסוגים שונים ויהיו חלק בלתי נפרד מהמדיה המופקת.


דוגמנים - למי זה מתאים?

אנשים שאוהבים את הפרסום ולא מתנגדים לחשיפה ציבורית רחבה עשויים להתלהב מהצעה זו. אך לפני הכול חשוב לציין כי לרוב מבוקשים גברים שהמראה שלהם יפה ומרשים. כמו כן, חשוב כי יהיה לכם בטחון עצמי גבוה ותאהבו את המראה של עצמכם במידה מספקת. אם אתם חולמים על קריירה חדשה בתחום הדוגמנות ואתם רוצים להופיע במדיות שונות אתם מוזמנים לפנות ולהציע את עצמכם. 

כמה פשוט כמה קל

יש עבודות בהן כל מועמד עובר תהליך מייגע לקראת קבלה לעבודה, כמו מבחני מיון ובדיקות מעמיקות. אבל כל זה לא קיים בתחום זה היות שאין צורך בכישורים מיוחדים או ביכולות נדירות. אם אתה נמשך לתחום ואתה מעוניין להשקיע זמן בצילומים ולחוות את ההנאה שבעניין אתה מוזמן לפנות אלינו.


יתרונות מיוחדים

במידה ויש לכם כושר משחק מולד ואולי אפילו פיתחתם אותו במהלך השנים תהיו מבוקשים אף יותר. כמו כן, במידה ויש לכם ניסיון בתחום הדוגמנות יש לכם יתרון משמעותי ותוכלו להתקדם במהירות ולבצע מגוון תפקידים. אם אתם נהנים מיתרונות אלו אתם עשויים ליהנות מאוד מתפקיד של דוגמן עבור מטרות מגוונות. העבודה הזו היא עבודה לכל דבר והיא מספקת לכם כמובן גם תוספת הכנסה.

דוגמן להכנסה נוספת

במה אתם עובדים?

אז גם אם אתם שכירים ועובדים כל השבוע, גם אם אתם עצמאיים ויש לכם עסק פעיל 

תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם ולייצר הכנסה נוספת באמצעות עבודה כדוגמנים. עבודה זו לא דורשת מכם הרבה והיא לא מעמידה אתכם מול צורך ללמוד או להוכיח כישרונות מיוחדים.

החברה המרכזית

הכירו את חברת טייק 2. החברה שמייצגת דוגמנים, ניצבים ושחקנים לקולנוע, טלוויזיה וכן למטרות פרסום. החברה מציעה ייצוג מקצועי לכל אורך הדרך.