נמצאים במצב כלכלי דחוק? מחפשים מקור להכנסה נוספת?

נמצאים במצב כלכלי דחוק? תרים אחר עבודה שתייצר הכנסה נוספת? בשנים האחרונות שרוי המשק הישראלי במצב כלכלי שאינו מרקיע שחקים, ולא מעט משפחות מוצאות לפתע את עצמן במצב שבו הן אינן מצליחות להתמודד עם הנטל ולסגור את החודש, גם במקרים שבהם שני בני הזוג עובדים למחייתם. הסיטואציה, כמובן, עשויה להיות דוחקת אף יותר בנסיבות של משפחה עם מפרנס יחיד.

 

במצבים הללו עלולות המשפחות להיקלע במרוצת הזמן לקשיים כלכליים, גם כשמדובר בניסיונות לצמצם במידת מה בהוצאות המכבידות, שכן הפחתה בנטל ההוצאות מהווה שיקול נבון, אך לעתים קרובות נדרשת במקביל העלאת רמת הכנסות, אם במתכונת של שעות נוספות במקום העבודה הנוכחי ואם בעזרת איתור מקור שמייצר הכנסה נוספת.

 

צמצום ההוצאות ואיתור מקורות לייצור הכנסה פנויה

המציאות העגומה היא ששיעור לא מבוטל מהמשפחות הללו מקצה את משאביו בניסיון נואש לצמצום ההוצאות, בעוד שהאפשרות של הגדלת ההכנסות באמצעות הכנסה נוספת כמעט ואיננה עומדת על הפרק ואיננה נלקחת בחשבון.

 

חשוב להדגיש שהיכולת לייצר הכנסה פנויה מהווה אלטרנטיבה שעשויה להקל באופן מהותי בכל הנוגע להסדרת חובות קיימים ועמידה בהתחייבויות, או אפילו הפרשה לחסכונות. ישנן כמה אפשרויות כיום שבעזרתן ניתן להגדיל את ההכנסה, כשהנפוצות ביותר כוללות, בין היתר, בקשת העלאה מהמעסיק, שעות עבודה נוספת או החלפת מקום תעסוקה.

 

עם זאת, במידה ונשקלת האופציה לעזיבת מקום העבודה הנוכחי לטובת מקום עבודה שמציע תנאים מבטיחים, מומלץ לבחון את האופציה הזו בזהירות, תוך לקיחת כל ההשלכות בחשבון.

 

הכנסה שמניבה פירות מתחום מתגמל ומרתק

ניתן למנות, כאמור, מגוון אפשרויות לייצור הכנסה נוספת. ישנם כאלו שמנסים את מזלם על ידי פתיחתו של עסק עצמאי קטן, זאת במקביל לעבודתם כשכירים, בעוד אחרים מעדיפים לפתח קריירה חדשה ולפנות לקורסים והשתלמויות בתחומים שבהם קיים ביקוש.

 

יחד עם זאת, אנשי המקצוע מבית TAKE2, סוכנות הליהוק הוותיקה והמובילה בישראל, מסבירים שיישנה חלופה מושלמת לכל האפשרויות שנימנו כאן, ליצירת הכנסה נוספת, כזו שמניבה פירות אבל מבלי להצריך כל השקעה כספית או עזיבת מקום העבודה.

 

מדובר בעבודה שהיא בתחום הניצבות עבור סרטים, תכניות טלוויזיה ופרסומות. תחום ניצבות אינו מצריך כל ניסיון, הכשרה, כישרון או חזות מצודדת, אלא רק נכונות לעסוק בתחום מתגמל ומרתק. כל שנדרש הוא יצירת קשר עם אחת מסוכנויות הליהוק הגדולות, להירשם בסוכנות ולהמתין לאודישנים.