4<>

דוגמנות היא עולם מלא בהזדמנויות המספק אפשרות לצאת מאלמוניות ולהפוך לדמות מוכרת וזאת לצד יצירת הכנסה נוספת שיכולה להגיע לסכומים גבוהים לאורך הזמן. אולם, נקודת הפתיחה ותחילת הדרך אינן פשוטות וקיים קושי לעבור ולפרוץ את המחסום הראשוני של פריצה לתודעה של הציבור הרחב ולתפוס מקום של קבע בעולם הדוגמנות. החלום של להיות דוגמן משותף לצעירים רבים ויפים, אך הוא מתאפשר גם בגילאים מאוחרים יותר. על מנת לצלוח את סף הכניסה לעולם הדוגמנות, הרי שיש לפנות לליווי וייצוג של סוכנות דוגמנים מוכרת ובעלת ניסיון בתחום. הסוכנות הינה למעשה המנהל האישי שלכם ומהווה מקפצה בדרך להגשמת חלומכם.


בדרך להגשמת החלום - כרטיס הכניסה שלכם לעולם הדוגמנות 

ערוצי הטלוויזיה והרשתות החברתיות רוויות בפנים יפים ובגוף המעורר השתאות, אך עד לקטיפת הקמפיין הראשון, יש לעבור תהליך של אודישנים ולפנות לגורמים רבים וזאת בטרם אתם זוכים להכרה ולעבודה. אך, אל ייאוש! סוכנות מקצועית ובעלת קשרים בעולם הדוגמנות מגדילה את הסיכוי שלכם לזכות בתפקיד הרצוי וזאת בעזרת סוכנים וכלים מקצועיים אשר ישווקו ויקדמו אתכם היטב לקדמת הבמה. דוגמנים צעירים הפונים לסוכנות דוגמנות חשוב שיחושו ביטחון על מנת שתוכלו לבוא לידי ביטוי היטב. מוטב לפנות לסוכנות בעלת מוניטין ורזומה טובים ולבחור בליווי של סוכן איתו יש לכם כימיה טובה. רבים מהטאלנטים החדשים משלבים דוגמנות עם משחק, שכן מדובר על אמצעי לקבל תפקידים, עבודות וקמפיינים רבים יותר, לפחות בתחילת הדרך ובכך להיכנס לתודעה של גורמי המקצוע בתחום.


הדרך שלכם להצלחה - סוכנות דוגמנים ושחקנים מובילה ומקצועית

סוכנות TAKE2 פועלת החל משנת 1991 ומייצגת מגוון רחב של שחקנים, דוגמנים, ניצבים, ביטים ועוד. מאות המיוצגים שלנו מופיעים ולוקחים חלק במגוון פרויקטים, סרטים, הפקות טלוויזיה ועוד ואנו מלווים אותם ועומדים לצדם החל מהאודישן הראשון, דרך הפריצה ועד להפיכתם לדמויות מוכרות בעולם הדוגמנות והמשחק. אנו בסוכנות TAKE2 מאמינים בהגינות, יחס אישי ומקצועיות ללא פשרות ומספקים הזדמנות שווה לכולם. לקבלת פרטים ולפגישת היכרות, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולשתף פעולה בדרך שלכם להצלחה!

 

דוגמנים | Take 2