4<>
מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים?
קטגוריה ראשית » מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים?

בין השיעורים, העבודות והמבחנים רוצה הסטודנט הממוצע גם עבודה שתחזיק את חשבון הבנק שלו בחיים במהלך התואר. מציאת עבודה קבועה לסטודנטים עלולה להיות מעט מסובכת, והצוות המקצועי של קבוצת TAKE 2 מספר לכם על האפשרות של עבודה זמנית לסטודנטים.

עם כל הכבוד לעבודות כמו: מלצרות, ניקיון בתים או מוקדנים בשירות לקוחות, אם אתם סטודנטים וכחלק מכך, תרים אחר עבודה לסטודנטים, או יותר נכון עבודה זמנית לסטודנטים – בכל זאת, אחרי שתסיימו את הלימודים, קרוב לוודאי שתחפשו עבודה אחרת, תשמחו לגלות שיש אלטרנטיבות שאולי יראו לכם כיותר אטרקטיביות.
כל מה שצריך לעשות זה לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות ולחפש עבודות במקומות שהן אולי פחות סטנדרטיים ונפוצים כמו לדוגמא: סוכנויות שחקנים, משרדי כוח אדם וכמובן, ברחבי רשת האינטרנט.
בכל מקרה, להליך החיפוש כדאי להגיע עם ראש פתוח והבנה שאולי העבודה אותה תמצאו בסופו של דבר, היא עבודה אשר כלל לא חשבתם עליה תחילה.

 

 

זה לא קל

זה בכלל לא קל להיות סטודנט. מירוץ לא נגמר של שיעורים, חומרי קריאה ועבודות- כל זה בלי שדיברנו על תקופת המבחנים הלחוצה. לא משנה מה אתם לומדים באוניברסיטה, מציאת עבודה שמשתלבת עם התואר אינה עניין פשוט.

 

שעות לא קבועות

מקומות עבודה סטנדרטים בדרך כלל דורשים עבודה בשעות קבועות. מעסיקים שיסכימו להתגמש בשעות יצפו גם מן העובד להתגמש בשעות גם הוא. הבעיה טמונה בכך שמערכת השעות של סטודנטים קבועה במהלך הסמסטר ומשתנה ביניהם.

 

מסלול התנגשות

ההתאמה בין הדרישות של המעסיק לאפשרויות של הסטודנט מסובכת והאינטרסים בדרך כלל מתנגשים. הסטודנט מצפה ממקום העבודה להתגמש לקראתו, אבל הוא אינו יכול לבוא לקראת מקום העבודה כיוון שזה עלול לבוא על חשבון ההצלחה שלו בלימודים.

 

הפתרון- עבודה זמנית לסטודנטים

חלק מהסטודנטים מצליחים למצוא עבודות קבועות שיתאימו לשעות שלהם. הם עובדים במשרות חלקיות ומצליחים לשלב עבודה יחד עם התואר. סטודנטים אחרים מתקשים בכך, ולהם הפתרון עשוי להגיע בדמות עבודה זמנית לסטודנטים.

 

עבודה זמנית במהלך הסמסטר והחופשות

עבודה זמנית יכולה להתאים לכם במהלך הסמסטר או במהלך החופשות. קיימות אפשרויות רבות לעבודה זמנית ובעזרת רשת האינטרנט תוכלו למצוא את העבודה שתתאים לכם. תוכלו למצוא עבודות בתחום האירועים והמסעדנות, לעבוד כסדרנים ועוד.

 

עבודה כניצב

אפשרות נוספת היא עבודה כניצבים בסרט או סדרה. תמיד חלמתם להופיע בסרט, אבל אתם מודעים לכך ששחקנים אתם כנראה לא תהיו. עבודה כניצבים בסרט תאפשר לכם להבליח על המסך הגדול ולקבל על זה כסף.

 

עבודה גמישה ומעניינת

מספר הניצבים לו זקוקים לצילומים משתנה מיום ליום כך שהעבודה כניצב גמישה מאוד. מהסיבה הזו העבודה הזו מתאימה מאוד לסטודנטים שמחפשים עבודה זמנית וגמישה. בנוסף, העבודה גם מעניינת ונותנת לכם נקודת מבט אל תוך תעשיית הקולנוע הישראלית.

עבודה זמנית לסטודנט | Take 2

עבודה לכל דבר

רבים חושבים שעבודה כניצב היא תפקיד שולי וחסר זכויות, אך עליכם לדעת שניצבים מקבלים יחס שווה והם חלק מצוות הצילום. יום צילום ממוצע אורך בין 10 ל-12 שעות והתשלום שתקבלו ינוע בין 200 ל-300 שקלים.

 

הכנסה נוספת

עבודה זמנית יכולה להיות גם אפשרות להכנסה נוספת. אם אתם סטודנטים ויש לכם עבודה מסודרת אך אתם מעוניינים להגדיל ולהרחיב את מקורות ההכנסה שלכם תוכלו לעבוד בעבודות זמניות ולהרוויח. עבודה זמנית לסטודנטים כניצבים או מלצרים תהיה דרך נהדרת להרחיב את מקורות ההכנסה ולהצליח לחסוך גם במהלך התואר.

 

עבודה זמנית לסטודנטים – פרמטרים חשובים

אם גם אתם תרים אחר עבודה זמנית לסטודנטים, ישנם מספר פרמטרים שחשוב שתשימו עליהם דגש בהליך הבחירה:
• שעות העבודה – חשוב לבחור בעבודה שהימים והשעות שלה, ישתלבו לכם בלוחות הזמנים – בתור סטודנטים, לעיתים לוחות הזמנים הללו יכולים להיות לחוצים ולכן, חשוב לנסות ולמצוא עבודה עם שעות עבודה גמישות.
• גובה התשלום – בתור סטודנטים יש לכם קרוב לוודאי לא מעט הוצאות כספיות ולכן, סביר להניח שתכוונו לעבר עבודה הטומנת בחובה שכר הוגן ואפילו שכר גבוה עבור כל שעת עבודה.
• סוג העבודה – כדאי לבחור בעבודה שנעים לכם לבצע אותה ו/או כזאת שאתם מתחברים אליה – בכל זאת, את רוב האנרגיה תעדיפו להשקיע בלימודים ולא בעבודה ולכן, כדאי לנסות ולמצוא עבודה שהיא נעימה.
שימת דגש על כל הפרמטרים הללו, תוך ידיעה שלעיתים צריך גם לדעת להתגמש, תאפשר לכם למצוא מתוך היצע האפשרויות המוצעות לכם את העבודה המתאימה ביותר.