4<>
איך מייצרים הכנסה נוספת?
קטגוריה ראשית » איך מייצרים הכנסה נוספת?

אנחנו חיים בתרבות שפע שמעודדת אותנו לצרוך עוד ועוד. את מירוץ הצריכה הזה אנחנו צריכים לממן איכשהו, ומשכורת אחת, גבוהה ככל שהיא תהיה לא תוביל אותנו לשום מקום. הפתרון לכך יכול לבוא בדמות הכנסה נוספת, והצוות המקצועי של קבוצת TAKE 2 מסביר לכם כיצד תוכלו להשיג אותה.

 

לקבל כל מה שאני רוצה

אנחנו רוצים דירה גדולה בתל אביב, מכונית חדישה, חופשה שנתית בחו"ל וחיים חסרי חשבון, אבל כדילהשיג את כל אלה אנחנו חייבים מקורות הכנסה. המערכת הכלכלית מחייבת אותנו להמציא מקורות מימון לחלומות שלנו ובעזרת מקור פרנסה אחד זה עלול להיות מעט מסובך.

 

איך מייצרים הכנסה נוספת?

אמנם הצלחתם למצוא מקום עבודה נחמד שמכניס לכם משכורת נאה, אבל אתם רוצים למנף את היכולות שלכם ולהוציא מעצמכם יותר. הדרך להרוויח כסף נוסף בזמן הפנוי שלכם היא ייצור הכנסה נוספת, אבל איך עושים את זה?

 

 

להרוויח כסף מהתחביבים שלכם

הדרך הטובה ביותר לייצר הכנסה נוספת עוברת דרך התחביבים שלכם. לכל אחד יש את התחביבים שלו, וחלק מהתחביבים הללו יכולים להכניס כסף. נסו לחשוב מה אתם אוהבים לעשות והאם יש דרכים להרוויח מכך. כך למשל, אם את אוהבת לתפור תוכלי ללמד תפירה או לספק שירותי תפירה קטנים. כך אט אט תצברי עוד הכנסה ותוכלי להתרחב.

 

במה אתם טובים?

הכנסת כסף נוסף לא חייבת לעבור דרך התחביבים שלכם והיא יכולה להיות קשורה דווקא בדברים בהם אתם מתמחים. נסו לחשוב על תחומי המומחיות שלכם ועל האופן בו תוכלו לפתח אותם לעסק עצמאי. גם אם אתם שכירים תוכלו לפתוח עסק עצמאי שיפעל בשעות שאתם לא בעבודה. כך למשל, אם ההתמחות שלכם היא בניית אתרים תוכלו למצוא לקוחות פרטיים שישכרו את שירותכם. עסק עצמאי הוא אפשרות להרוויח ולהתרחב ואם זה יצליח תוכלו לצאת ממעגל השכירות.

 

שיעורים פרטיים

אפשרות נוספת שרלוונטית במיוחד לסטודנטים ומורים היא העברת שיעורים פרטיים. מורים וסטודנטים נמצאים עמוק בחומר הלימוד ויכולים להעביר אותו לתלמידים שמתקשים בלימודים. כך למשל, סטודנט מצטיין לכלכלה יכול לפתוח עסק להעברת שיעורים פרטיים ואפילו להעביר שיעורים למספר סטודנטים בו זמנית.

 

עבודה כניצבים

אנחנו רואים בבית סדרות וסרטים ותוהים מה מתרחש מאחורי הקלעים. עבודה כניצבים תאפשר לנו להגיע למקם המעניין הזה, ותהווה מקור הכנסה נוסף. העבודה מתאימה לכל הגילאים, מגיל שנה ועד 99 ויכולה להתאים ממש לכל אחד.

 

תפקיד גמיש

עבודה כניצב מתאימה במיוחד בתור הכנסה נוספת בגלל הגמישות הרבה של התפקיד. אתרי הצילומים מצלמים בזמנים שונים ובכל פעם צריך מספר ניצבים אחר. העבודה מידית ולא דורשת הכנות מיוחדות כך שהתפקיד ישתלב בקלות בחיי היומיום שלכם בצורה נוחה.