4<>
דוגמנים לפרסומות: מהאלמוניות מוחלטת אל עבר התהילה
קטגוריה ראשית » דוגמנים לפרסומות: מהאלמוניות מוחלטת אל עבר התהילה

מעוניינים לעשות את הצעד הראשון בעולם הפרסום? לפתח קרייה בדוגמנות? לעסוק כשחקנים או דוגמנים לפרסומות, סרטים או סדרות? לא כל אחד מאיתנו נולד, אמנם, להיות כוכב, אולם רבים מקרב הדוגמניות והדוגמנים המובילים בארץ ובעולם החלו את צעדיהם הראשונים באלמוניות מוחלטת, ועברו כברת דרך פתלתלה וממושכת, עם עליות אך גם לא מעט מורדות, עד שהצליחו לטפס בהדרגה ולהפוך להצלחה.

 

אנשי המקצוע של סוכנות הליהוק הוותיקה take 2, הנחשבת כיום לסוכנות המובילה לליהוק שחקנים בישראל, מסבירים שהדרך לתהילה מתחילה בדרך כלל בצנעה ובאלמוניות גמורה, תוך כדי השתתפות בתפקידים זוטרים של ניצבים או ביטים אנונימיים לתשדירי פרסומת, סדרות וסרטים, וככל שהכמיהה להצלחה והרצון להשקיע ולהתמיד במאמצים עזים וחזקים יותר, כך גם גדלים הסיכויים להשתלבות מוצלחת בתעשיית הפרסום, הקולנוע והטלוויזיה.

 

שיבוץ ילדים כשחקנים ודוגמנים להפקות שונות אחד מהטרנדים המקובלים כיום

מסוכנות הליהוק take 2 מציינים שאחד מהטרנדים המקובלים מאוד כיום הוא שיבוץ ילדים כשחקנים ו\או דוגמנים לפרסומות בטלוויזיה, לסדרות וסרטים המופקים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות הלכה המגמה הזו והתעצמה, והפקות טלוויזיוניות רבות כיום דואגות לשבץ ילדים לפרסומת לאחר שעברו אודישנים וליהוק באמצעות צוות ההפקה.

 

מ- take 2 מדגישים שמדובר בילדים לפני כן אנונימיים לחלוטין בדיוק כמו ילדיכם, ובמידה ותחושות הבטן שלכם כהורים הן שלילדיכם ישנם כישורי משחק ומשיכה אל התחום, אזי זה הטיימינג לבחון את האפשרות ולקחת אותם לאודישנים. אודישנים לילדים נערכים על בסיס יומיומי, והם אינן נדרשים למעבר של הכשרה כלשהי, אלא משובצים למגוון תפקידים בתכנית טלוויזיה, סדרות ופרסומות על פי התאמתם לכל תפקיד.

 

ליטול כל הזדמנות שנקרת בדרך

כאמור, הדרך להפיכת שחקנים ידועים ודוגמנים לפרסומות כובשות עולם, מתחילה במקרים רבים בצעד אחד קטן. כיום ישנה כמות לא מבוטלת של הפקות שונות, עובדה הפותחת בפני כל דוגמן ושחקן מתחיל פתח והזדמנויות להשתתף באודישנים במטרה להתקבל לאחד מהתפקידים.

 

מהסוכנות מדגישים שחלק גדול מהתפקידים, כמו לדוגמה של ניצבים או ביטים, אינם מצריכים ניסיון או הכשרה, וכל אחד בכל גיל ובכל מראה יכול להגיש מועמדות, ובפרט כשמדובר באנשים המתאפיינים בחזות ומעניינת, שונה וייחודית.

 

כל שנדרש הוא לפנות ולהירשם אצל סוכנות ליהוק גדולה ומוכרת ולהמתין לזימונים. חשוב להדגיש שבתחום הזה אין תפקידים קטנים, וכל מי שנטוע בו חיידק המשחק, כדאי שייטול כל הזדמנות אשר נקרת בדרכו, שכן אף פעם לא ניתן לחזות מראש מתי שעת הכושר אכן תזדמן.