4<>
מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים?
קטגוריה ראשית » מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים?

ישנם כמה סוגי סטודנטים, כאלה שהוריהם יכולים לסייע להם כלכלית, לממן להם את הלימודים ואף לממן את הוצאותיהם החודשיות, ולצדם יש את הסטודנטים אשר ממנים את עצמם, את הלימודים שלהם ומחפשים עבודה זמנית לסטודנטים כדי להתקיים במקביל ללימודים. עבור סטודנטים אלה הזקוקים להכנסה נוספת נפתחת דלת חדשה כבר במאמר זה.


במה מדובר?


חברת TAKE 2 היא סוכנות הניצבים והביטים הגדולה בישראל. אם איי פעם חלמתם להופיע בטלוויזיה, בפרסומות או בכלל להשתלב בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל, הרי שאת תחילת דרככם אתם תרצו לעשות כאן. הירשמו כבר היום לסוכנות ותוכלו לשמש כניצבים, ביטים (תפקידי משחק קטנים), דוגמנים, דוגמניות ותפקידים שונים בהפקות שונות בתעשייה זו בישראל.


ההפקות השונות:


גם התפקיד הקטן ביותר יוכל לספק לכם הכנסה נוספת. בעוד אנו מקושרים להפקות רבות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל, ייתכן מאוד ותוכלו למצוא עצמכם, מהמקום שלכם כסטודנטים, משתלבים בתעשייה זו ומרוויחים ממנה כסף, מבלי לפגוע בלימודכם. בין ההפקות שתוכלו לקחת בהן חלק: סדרות טלוויזיה, סרטי קולנוע, פרסומות, סרטי תדמית והדרכה, הפקות סטילס וקטלוגים, מודעות, שלטי חוצות, תיאטרון, תכניות אירוח בטלוויזיה ועוד.


האם עבודה זמנית לסטודנטים מסוג זה שאתם מציעים תפגע בלימודיי?


כמובן שלא. לוח ההפקות הקרובות המחפשות אנשים לתפקידים שונים מתעדכן תמיד באתר ותוכלו להגיש את מועמדותכם בהתאם לזמינות שלכם. אם אתם בתקופת מבחנים למשל, ייתכן ולא תרצו לעסוק כעת בתפקידים הדורשים מכם יותר זמן. למשל תעדיפו תפקיד של הגעה ליום צילומים אחד או שניים ותפקיד ללא מילים מאשר תפקיד משחק קטן שעשוי לקחת לכם יותר זמן.


סדנאות משחק לרציניים:


לאלה מכם שאינם מחפשים רק עבודה זמנית לסטודנטים אלא רוצים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהשתלב בתעשיית הטלוויזיה והמשחק בישראל, תוכלו לעבור אצלנו סדנאות משחק על ידי מורים מקצועיים שעשו דבר או שניים בתחומים אלו בישראל. במסגרת הסדנא תקבלו ידע וכלים מעשיים לשיפור יסודות המשחק ועמידה מול מצלמה. בין הנושאים שתלמדו: אימפרוביזציה, ריכוז ומשמעת, מונולוגים, דיאלוגים, יסודות לבניית דמות, יצירת קונפליקטים בדרמה, ניתוח טקסטים, פאוזה, דיקציה, קשר עין, מיקום מול מצלמה, טבעיות מול מצלמה, סגנון משחק, שליטה עצמית ועוד.