4<>
עבודה ללא ניסיון
קטגוריה ראשית » עבודה ללא ניסיון

הקלישאה אומרת שכסף הוא לא הדבר הכי חשוב כסף אך אין ספק כי הוא עוזר לנו להתקיים ולהתקדם בחיים כדי להשיג מטרות, חלומות ולשפר את איכות חיינו. לא כל אחד מוצא עצמו במסגרות עבודה שונות, חלק מהאנשים המנסים להתקבל לעבודות מתקשים מכיוון שהם נדרשים להציג ניסיון קודם בתחום, וישנם אנשים שאף אינם יכולים לאפשר לעצמם עבודה במשרה מלאה (כמו סטודנטים למשל) ולכן הם זקוקים להתקבל לעבודה במשרה חלקית וללא ניסיון קודם. עבודה ללא ניסיון תקל על אותם אנשים להרוויח את לחמם בכבוד מבלי הדרישה לניסיון קודם בתחום.

ובכן, יש לנו בשורה עבורכם, יש עבודה ללא ניסיון משתלמת ומכניסה וגם כזו אשר תוכלו ליהנות ממנה. על המסכים, בפרסומות או הפקות טלוויזיה, אנו מוצאים אנשים שאינם שחקנים ולמעשה הם חסרי ניסיון בתחום, אלו הם ניצבים. מדובר על עבודה שאינה דורשת ניסיון מקדים, כישרון משחק או יופי בלתי רגיל, אלא זוהי עבודה שכל הדרוש לבצעה כראוי הוא נכונות ורצון. מדובר על עבודה שיכולה להשתלב כהכנסה נוספת, מתאימה לסטודנטים ויכולה להפוך לקריירה של ממש.

 

סוכנות TAKE2

סוכנות טייק 2 מייצגת החל מ-1991 מגוון גדול ורחב של כישרונות: ניצבים, ביטים, דוגמנים ושחקנים, אשר מלוהקים לתפקידים שונים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל. ההפקות בהם משתתפים מיוצגי החברה: סדרות טלוויזיה, סרטי קולנוע, פרסומות, הפקות סטילס, שלטי חוצות, תיאטרון ועוד.

עבודה ללא ניסיון במרכז | טייק טו

 

מהו ניצב או ביט?

ניצב או ביט הם אותם תפקידי רקע של אנשים העומדים או מבצעים פעולה מסוימת ללא טקסט (או עם טקסט מועט) ואינם משמשים כתפקידים ראשיים או תפקידי משנה גדולים. תפקידי ניצבות או ביטים נדרשים כמעט בכל סרט קולנוע, סדרת טלוויזיה או הפקת קולנוע אחרת. בעבור רבים מדובר גם בשלב נוסף בהתקדמות בתחום המשחק, שכן לא כולם מתחילים במשחק בתפקידים ראשיים.

 

צעד ראשון בדרך להגשמת החלום – הכנסה נוספת וחוויה מיוחדת

עבודה ללא ניסיון שניתן ליהנות ולהרוויח ממנה הינה נכס לכל דבר. הכניסה שלכם לעולם המשחק והדוגמנות מתחיל כאן, כאשר אתם לוקחים חלק בתעשייה הכי מדוברת ונחשבת בישראל. ניצבים דרושים על מנת להוסיף נוכחות וליצירת אווירה מסוימת, אולם אין מדובר על עבודת משחק פעילה. משום כך, ניתן להשתלב בתחום גם כאשר אתם חסרי ניסיון ולעתים אף מדובר ביתרון, כאשר אתם מהווים רקע בהפקה. לכל סרט, סדרה, פרסומת וסרטונים יש  צורך בניצבים ורבים מהשחקנים המוכרים החלו את דרכם כניצבים. מדובר על כרטיס כניסה וצעד ראשון ומשמעותי בדרך להגשמת חלומכם וכמובן שמדובר בעבודה ששכר בצדה. 

 

 

מי צריך עבודה ללא ניסיון?

אנשים רבים זקוקים לעבודה אך מגבלת הדרישה לניסיון מצד בעלי העסקים דואגת לדחוק הצידה את אותם אנשים. אנו מדברים על סטודנטים הנמצאים בעיצומם של לימודי התואר שלהם וזקוקים לעבודה במשרה חלקית. אנו מדברים על אימהות חד הוריות הזקוקות להכנסה נוספת. אנו מדברים על אנשים מבוגרים שלא רכשו ניסיון אקדמי או מעשי במקצוע מסוים. אנו מדברים על כל אותם אנשים שרוצים להכניס כסף, להשתלב בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל וכל זאת ללא ניסיון קודם בתחום.

 

סדנאות משחק:

חברת טייק 2 מספקת סדנאות משחק לאלה הרוצים לרכוש כלי משחק בסיסיים ומתקדמים בתחום. במסגרת הסדנאות ילמדו המשתתפים שיעורי אימפרוביזציה, ריכוז ומשמעמת, מונולוגים, עיצוב ובניית דמות, ניתוח טקסטים, דיקציה ועוד. הצטרפו אלינו כבר היום והתחילו לקבל הזדמנויות עבודה ללא ניסיון כניצבים/ביטים בקולנוע הישראלי.

 

ייצוג מקצועי בידי סוכנות מובילה 

ייצוג בידי סוכנות מקצועית תאפשר לכם להשתלב בפרויקטים מגוונים, שכן הסוכנות מתעדכנת כל העת בנוגע להפקות חדשות. סוכנות TAKE2 פועלת החל משנת 1991 ומייצגת שחקנים, דוגמנים וניצבים רבים המשתתפים באופן קבוע בסרטי קולנוע, סדרות והפקות טלוויזיה, פרסומות ועוד. אנו מאמינים במקצועיות, הגינות ויחס אישי ללא פשרות. לסוכנות טייק 2 רזומה עשיר ומוניטין חיובי בתעשייה ומאחורינו ניצבים אלפי לקוחות מרוצים. לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולשתף פעולה בדרך להגשמת חלומכם ולהצלחה.