ניצבים לסדרות טלוויזיה - מאלמוניוּת לידוּענוּת

לא כל אחד נולד כוכב. רבים מהשחקנים הידועים התחילו מסף נמוך וגמאו דרך ארוכה מאז שהיו אלמוניים עד שהפכו לידוענים. רבים מוכנים להשקיע מאמצים להשתלב בתעשיית הטלוויזיה ולו גם בתפקיד זוטר, שולי וזניח, כניצבים אנונימיים. כך - לא אחת - בצנעה ובאלמוניות מתחילה הדרך לפרסום ולתהילה. סוכנות הליהוק take 2 מציעה הזדמנויות רבות להשתתף באודישנים לתפקידי ניצבים לסדרות טלוויזיה. מספר רב של הפקות מאפשר למועמדים מכל גיל ובכל מראה להגיש מועמדות. לא אחת נדרשים לתפקידי ניצבים לא רק "היפים והאמיצים" אלא גם בעלי חזות שונה, מעניינת, ייחודית.


ניצבים לסדרות טלוויזיה- חוויה חד פעמית הוא אדן זינוק למרוץ אל הפרסום
ניתן להגיש מועמדות גם אם אין לכם כל ניסיון או הכשרה. עצם ההשתתפות בהפקה עשויה להיות חוויה וגם אפשרות להשלים הכנסה. ניצבים נדרשים בכל גיל. לסוכנות הליהוק ישנה מחלקת ילדים ונוער, שמתוכם מוצעים להפקות השונות מועמדים לתפקידי דוגמנות, משחק וניצבים. ניתן להתכונן גם לתפקידים שוליים באמצעות האולפן הקיים בסוכנות. כדי להגביר את הסיכויים של המועמדים להתקבל להפקות שונות מוצע להם שירות של איפור וצילום לצורך הכנת תיק עבודות (בוּק) שהוא כרטיס הביקור הייצוגי שלהם.


אין תפקידים קטנים
חשוב לקחת כל הזדמנות בשתי ידיים. כאשר אתם רשומים בסוכנות הליהוק ומיוצגים על ידה אתם יכולים גם ליזום הזדמנויות באמצעות הרשמה קלה ופשוטה לאודישנים הנערכים באופן רצוף להפקות שונות.


לעולם לא ניתן לדעת מתי עשויה להזדמן שעת כושר. מתעתעת וחמקנית ובעיקר – בלתי צפויה, רצוי להיות ערני וחד כל העת, כדי לא להחמיצה. כאשר אתם מיוצגים על ידי סוכנות ליהוק ורשומים כחברים מן המניין בה אתם יכולים לעקוב ולהתעדכן כל העת אחרי ההצעות השונות, המתפרסמות באתר הסוכנות, ובנוסף לקבל, לפעמים, הפניה של הצוות המקצועי של הסוכנות המזהה אתכם כבעלי פוטנציאל להתאים להפקה מסוימת.


חשוב לדעת כי כל תפקיד עשוי להיות הזדמנות לקבלת תפקיד גדול, משמעותי ומרכזי יותר, לכן אסור להקל ראש בשום תפקיד - קצרצר, זניח ושולי ככל שיהיה. עצם החשיפה שלכם עשויה להניב פירות בעתיד. עינם הפקוחה והבוחנת של אנשי מקצוע עשויה לראות ולסמן אתכם, ניצבים לסדרות טלוויזיה כבעלי פוטנציאל לגלם בסדרות שונות תפקידים גדולים יותר.