כיצד לעבור אודישנים?

שחקן, דוגמן או כל טאלנט שהגיע רחוק בקריירה שלו, החל דרכו מלמטה ולאחר עבודה קשה סלל דרכו לצמרת. איך הכל התחיל? ריצות אחר אודישנים רבים, דחיות רבות ועבודה קשה, הם ללא ספק השילוב המנצח שהביאו כל אומן מצליח למקום מכובד. רבים תוהים, איך אפשר להצליח באודישן מול כמות כה רבה של מתמודדים על תפקיד אחד נכסף? ובכן, מתקיימים מבחנים רבים והסיכוי ששחקן שמתמודד באודישנים רבים יזכה בתפקיד הוא גדול. על מנת, להגיע למבחנים רבים, יש צורך בייצוג הולם.
Take 2 – היא חברת ליהוק ותיקה משנת 1991, שהוקמה כסוכנות הניצבים הגדולה ביותר בארץ. החברה התרחבה ועוסקת בתחומים נוספים.

מדוע חשוב להיות מיוצגים?

חברת ליהוק מפרסמת הפקות רבות ושולחת את השחקנים אותם היא מייצגת. באופן זה, יוכלו השחקנים המיוצגים על ידי החברה להיחשף להמון אודישנים ולהגדיל את סיכוייהם לקבל תפקידים בהפקות. האנשים בחברת הליהוק יכולים גם להמליץ על מועמדים מסוימים לבמאים ומלהקים, כאשר יש הכרות די טובה. ההחלטה על העסקת שחקן זה או אחר נקבעת על ידי הבמאי או המלהק, אולם המלצתה של חברת הליהוק נלקחת בחשבון ופעמים רבות משפיעה על הבחירה.

לא להתייאש מדחייה

איש אינו מבטיח לכם, שתזכו בתפקיד הראשי לאחר התמודדות במספר אודישנים. יחד עם זאת, אסור להתייאש מדחייה. ישנם שחקנים גדולים שהתמודדו בעשרות ואף במאות אודישנים עד שקיבלו תפקיד. האודישן לכשל עצמו מעניק ניסיון חשוב לשחקן, הדחייה היא עניין בלתי נמנע ויש לקבל זאת בהבנה. מה שחשוב הוא הדרך, ההתנסות והניסיון. מפעם לפעם, נרכשים כלים, נלמדים דברים חדשים והביטחון העצמי נבנה. התמודדות באודישן הוא כמו בינגו, מנסים מספר פעמים עד שיום אחד – בינגו! מקבלים תפקיד.