כיצד בוחרים סוכנות שחקנים?

צעירים רבים חושקים בקריירה זוהרת של שחקן, אולם לא ממש יודעים כיצד עושים את הצעד הראשון ולמי פונים. ובכן, מפעם לפעם מתקיימים אודישנים לתוכניות, פרסומות וסדרות טלוויזיה שונות אליהם מגיעים דרך סוכנות שחקנים.
TAKE 2 – הינה חברת ליהוק המייצגת ניצבים, שחקנים, ביטים, דוגמנים וטאלנטים בכל הגילאים. החברה פועלת משנת 1991 ונחשבת לחברת הניצבים הגדולה ביותר בישראל.

מה תפקידה של סוכנות שחקנים?

סוכנות שחקנים מהווה בית לשחקנים ודואגת לייצוגם ולחשיפתם. מלהקים לסרטים פונים לרוב, לסוכנויות שחקנים ומציגים בפניהם דרישות מסוימות לשחקנים או שחקניות שהם מחפשים לצורך תפקידים מסוימים. תפקידה של סוכנות שחקנים היא למעשה, לחשוף את השחקנים והשחקניות אותה היא מייצגת לאודישנים המתקיימים מפעם לפעם. כדי להתקדם בעולם המשחק ובכלל לעשות את הצעד הראשוני בעולם זה, יש לעבוד תחת ניהול נכון עליו אחראיות הסוכנויות השונות.
לא די ביכולת משחק גבוהה וכשרון מולד חשוב לבחור בסוכנות טובה להתנהלות נכונה. הסוכנויות השונות מתמחות בתחומים שונים בעולם הבידור, אולם מייצגות שחקנים לכל סוגי הסרטים.

איך בוחרים סוכנות טובה? 

סוכנות שחקנים טובה ואיכותית, תהיה מקושרת עם אנשי מפתח בעולם הבידור ולכן, כדאי לעבוד עם אחת כזו. חשוב לברר כי לחברה ותק ומוניטין רב שנים ולא מדובר בחברה שצצה פתאום ומבקשת מכם תשלום. בנוסף, בסוף הקרנת פרק בסדרה ישראלית, בעת שמוצגים הקרדיטים, מופיעה גם שם הסוכנות. סוכנויות אלו אמינות וטובות ויכולות להציג קבלות על כך.
אין ספק שכיום צריך להיזהר מנוכלים רבים המנצלים את חלומם של צעירים רבים לטובתם, מחתימים אותם על חוזים, גוזלים את כספם ולא מספקים להם עבודה. לכן, חשוב לשים דגש על הסוכנות עימה תבחרו לעבוד, לקרוא אודותיה ולחקור את אמינותה.