מהם ניצבים איך משיגים עבודה?

פעמים רבות אנחנו צופים בפרסומות וסרטים בטלוויזיה בהן מופיעות דמויות שונות ברקע. מלצרית במסעדה, עוברי אורח, נותני שירות ועוד. לעיתים אף נתהה מיהם האנשים האלו ואיך הגיעו להפקה זו?


אנשים אלו נקראים ניצבים ותפקידם בהפקה הוא לשקף תמונה אמינה של המתרחש. כלומר, ניצב בפרסומת ישקף את הנאתו מהמוצר אותו משווקים, ניצב בסרט יהווה ממש חלק מתרחיש אותו מצלמים.
Take 2 – הנה חברת ליהוק הפועלת משנת 1991 ומייצגת את המגוון הגדול ביותר בישראל של ניצבים, שחקנים, ביטים, דוגמנים וטאלנטים. הסוכנות מציעה עבודה ללא ניסיון ואף עבודה זמנית לסטודנטים הזקוקים להכנסה. מיוצגי הסוכנות מופיעים מידי יום בהפקות קולנוע, טלוויזיה ופרסום מהגדולות בישראל.

 

תפקידו של הניצב בהפקה

ניצבים בהפקה לא מדברים ותפקידם הוא פשוט להיות שם, כמו כן, זמן המסך שלהם על המרקע הוא קצוב ויכול להיות כמספר שניות בלבד. אנשים הבוחרים לעבוד כניצבים נהנים מחוויית ההפקה עצמה. בנוסף לכך, יתוגמלו הניצבים כספית ממש כמו בכל עבודה אחרת יתרה מכך כאן מדובר על עבודה ללא ניסיון. ישנם ניצבים אשר מטפסים דרגה והופכים לביטים. מה שאומר, שהם מקבלים תפקיד המשלב טקסט קצר ולעיתים דרכם נסללת והם הופכים לשחקנים של ממש.

 

חשוב להיות מיוצג על ידי חברה אמינה

אחד הדברים החשובים ביותר בתעשיית הקולנוע הוא בחירה נכונה של חברה אמינה שתייצג אתכם. קיימות סוכנויות ניצבים רבות המשלמות סכומים נמוכים מאוד למיוצגים שלהם. יש לבחור בחברה הוגנת ואמינה המוכרת בתחום, שאף תדאג לתנאים בסיסיים כגון: אוכל ושתייה במהלך הצילומים וכמובן, שהשכר שתשלם יהיה הוגן ביחס לשעות הצילומים הרבות.


מהבחינה המקצועית רצוי לברר שהסוכנות עימה תבחרו לעבוד, אכן מקושרת עם גורמים משפיעים בתעשייה ותוכל לספק לכם עבודה בהפקות איכותיות. אם תבחרו בסוכנות טובה ומוכרת יש סיכוי שתוכלו להתקדם לתפקידים משמעותיים בהפקות.