אודישנים לטלוויזיה - מגלים את הכוכב הבא

הרשמה למבחני טלוויזיה ועצם ההשתתפות במבחן עצמו מהווים כרטיס כניסה לכל מי שחלומו הגדול להופיע בטלוויזיה. אודישנים מתקיימים בכל עת והחיפוש אחר הכוכב הבא נמשך. 2 TAKE  הנה סוכנות ליהוק שנוסדה בשנת 1991 והייתה סוכנות הניצבים הראשונה בישראל. כמו כן, הראשונה שסיפקה שירות מקצועי בתחום הניצבים ותפקידי משחק לתעשיית ההפקות בישראל. כיום,   מייצגת הסוכנות כישרונות רבים לרבות ניצבים, ביטים, דוגמנים ושחקנים.


גיוון דמויות- מתגלים יותר כוכבים

לא רק הקאסט הקבוע של המלהקים נבחרים לתוכניות טלוויזיה, שכן, אודישנים לטלוויזיה מעניקים סיכוי גם לשחקנים אנונימיים להיבחר. כיום, המגמה היא הרחבת הדמויות הפועלות על המסך וגיוון באופיין. אם פעם נבחרו לתוכניות טלוויזיה רק שחקנים ושחקניות בעלי מראה עוצר נשימה, כיום קיים מגוון עשיר יותר של שחקנים ושחקניות אשר תורמים להפקות איכותיות, סדרות עומק וסרטים מרגשים.

לכו עם הרגשתכם

אם אתם חשים שהכישרון שלכם יכול למנף אתכם גשו לסוכנות ליהוק ובררו על אודישנים. על מנת להגיע להפקות בטלוויזיה אתם צריכים להיות מיוצגים על ידי סוכנות ואתם אלו שצריכים ליזום. יש צורך להיות מעורבים בתעשייה עצמה ולעמוד בקצב המטורף בו מתקיימים אודישנים לטלוויזיה.
ישנן תקופות בהן תוכלו לגשת לאודישן תכופות וזאת באמצעות סוכנות טובה.אם אתם לומדים המחפשים עבודה זמנית לסטודנטים תקבלו שכר יומי נאה, באופן זה תעלו את סיכוייכם לקבל עבודה ותשתפרו מפעם לפעם.

בחרו סוכנות טובה שתייצג אתכם

אחד הגורמים החשובים להצלחה הוא בחירה נכונה של סוכנות ליהוק שתייצג אתכם. סוכנות צריכה להיות גדולה ובעלת קשרים רבים, על מנת שתוכל לחשוף את שחקניה אל מגוון רחב של אודישנים. סוכנות שחקנים מנוסה ומוכרת בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע, אשר יש לה די קשרים בתחום, תוכל לספק לשחקניה קשת רחבה של אפשרויות להציג את כישרונם ויכולתם ובכך להגדיל את סיכוייהם להגשים את חלומם.