סדנאות למשחק - למה הן נחוצות?

מעוניינים ללמוד משחק? להתקרב לתחום אמנות התיאטרון או הקולנוע? להתנסות בחוויה יוצאת דופן?  סדנאות למשחק כוללות לימוד משחק על היבטיו השונים, באווירה בוהמית ובהדרכה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. 2 TAKE חברת ליהוק ותיקה ומנוסה משנת 1991 מייצגת כישרונות רבים לרבות ניצבים וביטים, דוגמנים ושחקנים. כמו כן, מקיימת סדנאות מיוחדות למשחק שמטרתן להעניק למשתתפים כלים חיוניים למשחק, כמו גם מודעות עצמית מול מצלמה בסיוע של צוות מנוסה.

הן בשביל הכיף והן בשביל מקצוע לחיים

סדנאות למשחק מיועדות גם עבור אלו שמעוניינים למצוא התנסות אמנותית והתפתחות אישית, ללא כוונה להפוך לשחקנים. יחד עם זאת, הסדנאות מיועדות גם עבור אלו שחלומם הוא דריסת רגל בעולם המשחק. כמו כן, הסדנאות יתרמו רבות לאלו חסרי ניסיון בסיסי באמנות המשחק שמעוניינים לדעת אם זו דרכם בחיים. כמובן, שישנן סדנאות מקצועיות, עבור שחקנים מתקדמים שמעוניינים לשפר את יכולותיהם, על מנת לזכות בעבודות טובות.

מה מציעות הסדנאות?

כמובן שכל סדנא מציעה תוכן מעט שונה וייחודי משלה, אולם הבסיס הנלמד בכל סדנאות למשחק הוא: יסודות המשחק, משחקי תיאטרון, תנועה ושפת גוף, דרמה יצירתית וקומדיה, עיצוב דמויות, אימפרוביזציה (אלתורים), פיתוח קול ותנועה, סצנות מתוך מחזות וסרטים, מחזות זמר, העלאת הפקות על במה מקצועית.

הערך המוסף בסדנאות משחק

באמצעות סדנאות למשחק לומדים ומתנסים בהפעלת הגוף, המוח היצירתי והקול על מנת להעביר ידע ועניין בכל תחום. הסדנאות פותחת ערוצי תקשורת חדשים אשר נרדמו מעט במהלך השנים.
התחושה במהלך הסדנאות משחררת מאוד, מבדרת ומעניקה בטחון עצמי ואסרטיביות.
הסדנאות מיועדת לכולם, בייחוד לאלו שרוצים לחוות את חווית המשחק ואומנות האלתור. מעבר לכך, יפגישו הסדנאות את משתתפיהם עם אנשי מפתח בעולם המשחק והקולנוע.

 למידע מקצועי לחץ כאן