סדנאות משחק - קריירת משחק מתחילה כאן

כפי שמכינות קדם אקדמאיות מכינים את הסטודנטים המועמדים ללימודי תואר ראשון, כך סדנאות מכינות מועמדים ללימודי משחק, לקראת בחינות כניסה לבתי הספר למשחק. ישנם בתי ספר למשחק בהם מופעלות סדנאות משחק המהוות חלק מתהליך המיון. כמובן שקיימות סדנאות המופעלות באופן פרטי ומטרתן להעניק למשתתפים כלים, על מנת שיוכלו לעבור אודישנים בקריירת המשחק.


למי זה מתאים?
כאמור, סדנאות משחק מתאימות למי שמעוניין לעבור אודישן לבתי ספר למשחק, אולם ישנו מספר לא מבוטל של משתתפים בסדנאות שמגיעים במטרה להתנסות ולחוות את חווית המשחק ללא מטרה לפתח קריירה. לא פעם, קרה שחניכי סדנאות שבאו להתנסות בחוויה, נהנו והחליטו לפתח את המשחק כקריירה.


מה לומדים בסדנאות משחק?
בסדנה לומדים ומתנסים בהפעלת הגוף, המוח היצירתי והקול, על מנת שיהיה אפשר להעביר מסר ועניין בכל נושא באשר הוא. בנוסף, מטרתה של הסדנה לפתוח ערוצי תקשורת רדומים אצל השחקן.
במסגרת הסדנה יתקיימו משחקי תיאטרון ואימפרוביזציה, ילמדו כללי משחק בסיסיים, הפקת קול, דיקציה, שפת גוף, אומנות האלתור והגשה של טקסט. הסדנה משחררת, משלבת הומור ומעלה את הביטחון העצמי של המשתתפים בה.

היכן כדאי ללמוד?
קיימים בתי ספר רבים, כמו גם סדנאות משחק פרטיות המציעות שירות למי שמעוניין. מומלץ ללכת על בטוח וללמוד במקומות מוכרים, לרבות בתי ספר למשחק, דמויות מוכרות בתחום וחברות ליהוק כמו take 2. אלו בדרך כלל, מקומות מוכרים ואמינים שמעסיקים את מיטב המורים ושיעורי ההצלחה בהם גבוהים במיוחד. הדבר החשוב ביותר לא לפספס הזדמנות ולהבין שסדנאות אלו הן הצעד הראשון להתנסות בתחום. הסדנאות נערכות בדרך כלל במספר שיעורים בלבד, אינן מחייבות וניתן להפיק מהן ידע ותועלת רבה.