אודישנים – חלון הזדמנויות לפרסום

רוצים להתפרסם? רוצים שאנשים יכירו ויזהו אתכם, יצביעו עליכם, יבקשו חתימות ואולי אף יקימו מועדון מעריצים? אם התשובה חיובית – נכון וראוי להתחיל מה..התחלה. לא כולם זוכים לחשיפה העצומה של תכניות הטלוויזיה, שבהם המפסיד יוצא. אבל תמיד ישנו מחר ומחר יום חדש, סיכוי חדש.


סוכנות הליהוק Take2 מזמנת לכם סיכוי להיחשף בפורמטים שונים ובפלטפורמות שונות. ניתן להירשם דרכה וגם, תחילה, מחוץ לה לשורה של אודישנים, אשר את התחום והסוג שלהם ניתן לראות בעמוד אודישנים באתר החברה.


אודישנים נערכים לסרטי קולנוע, פרסומות, מנחי וידאו באינטרנט, תכניות ריאליטי, דוקו ריאליטי ועוד. מועמדים עשויים להידרש למגוון תפקידים, לרבות ניצבים. מגוון ההיצעים הוא עשיר ומתעדכן באופן שוטף, כך שכדאי להיות ערניים ולעקוב בקפידה אחרי האודישנים המתקיימים כל העת.


סוכנות הליהוק מייצגת דוגמנים ושחקנים ודרכה ניתן להתוודע ואף להשתתף במגוון של הפקות: סרטי תדמית, פרסומות, מודעות, קטלוגים, הפקות סטילס, תיאטרון, שילוט חוצות ועוד.


האודישן כנקודת זינוק:
אודישנים מהווים נקודת זינוק טובה למרוץ אל התהילה. לא כולם ייחשפו בעצמה שווה ולא לכולם ישחק ויאיר המזל באותה מעטפת יפה של אור והילה, אבל כל מי שיהיה נחוש, עקבי וסבלני מספיק יקבל סיכוי ויוכל להוכיח את עצמו.


אודישנים שאליהם ניתן להגיע באמצעות הסוכנות ובתמיכתה יכולים להיות חלק מהתנסות חשובה של מועמדים בתחילת דרכם, אשר ההתייצבות לאודישנים היא הניסיון הראשון שלהם. בסוכנות עובדים אנשי מקצוע בעלי ידע, ניסיון, טביעת עין מדויקת לזיהוי פוטנציאל של מועמדים.


חשוב לדעת כי האודישן כשלעצמו עדיין אינו מהווה ערובה להתקבלותכם אבל הוא מעניק לכם אפשרות להיחשף בפני מפיקים ופרסומאים ומגוון האנשים העובדים בתעשייה זו. מאחר שלא תמיד ניתן לנבא מי יהיה 'הכוכב הבא' – תנו לעצמכם סיכוי. וגם אם תידחו או תיפסלו או סתם לא תתקבלו – אל תתייאשו. אם בוערת בכם אש החשיפה והתהילה – אל תניחו לה לכבות.


הפיה הטובה המגשימה משאלות:
אודישנים מתקיימים באופן שוטף בתחומים שונים. אל תקלו ראש אף לא בתפקידים קטנים וזניחים לכאורה כי לעולם אי אפשר לדעת היכן מסתתרת הפיה הטובה המגשימה חלומות ומשאלות והיכן ומתי היא ממתינה לכם, נכונה לגעת בכם בשרביט הזהב שלה.