הכנסה נוספת רעיונות

המחיה בארץ נחשבת ליקרה. מציאות זו מעמידה רבים מאתנו מול צורך ורצון לייצר הכנסה נוספת כדי לאפשר לעצמנו את רמת המחיה הרצויה לנו. ישנם מגוון רב של רעיונות ואפשרויות באמצעותם נוכל להגדיל את ההכנסה ולייצב את המצב הכלכלי שלנו.
 

דרכים שונות עבור יצירת הכנסה נוספת

• שעות עבודה נוספות – אם אתם עובדים בעבודה בה קיימת אפשרות של הוספת שעות עבודה זו יכולה להיות אפשרות זמינה לכם. שימו לב שהחוק קובע מהו התעריף לשעות עבודה נוספות מעבר למשרה מלאה. כמו כן קיים תעריף מיוחד לעבודה בשעות הלילה. באמצעות שעות נוספות תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה משמעותית למדי. 

• עבודה נוספת – יש עובדים שכירים ששעות העבודה שלהם אינן רבות והם יכולים לקחת על עצמם עבודה נוספת בשעות בהם הם פנויים. עבודה נוספת יכולה להיות בתחום זהה לעבודה העיקרית אך עשויה להיות גם עבודה קלילה יותר ופחות מחייבת.

• עבודה כפרילנסר – יש שכירים רבים שמעוניינים להגדיל הכנסות והם עושים זאת בתחום העיסוק שלהם והם מספקים בנוסף להיותם שכירים גם שירותים כעצמאיים. לרוב מדובר על מעצבים גרפיים, עורכי וידאו וכדומה. הללו עוסקים בתחום זה כל אורך היום ובנוסף מקבלים פרויקטים נוספים מלקוחות פרטיים.
 
• מכירות – ניתן להרוויח הרבה כסף באמצעות מכירת מוצרים באתרי הסחר הבינלאומיים. כדי להצליח בכך חשוב כמובן ללמוד את התחום ולדעת מה לעשות וכיצד כדי להגדיל הכנסות בצורה משמעותית. סוחרים מיומנים מצליחים למכור מוצרים רבים ולשווק אותם ברחבי העולם כולו וכך הם מייצרים לעצמם הכנסה פסיבית משמעותית.
 
• אינטרנט – הרשת המקוונת מגלגלת סכומים גדולים של כסף ומי שיודע לזהות הזדמנויות ולפרש נכון את המציאות המקוונת יוכל לעשות מהעניין הרבה כסף. גם את התחום הזה ניתן ללמוד בקורסים שונים בהם מכירים את שיטות העבודה של הסוחרים באינטרנט, ולומדים להרוויח הכנסות יפות בביצוע משימות שונות ברשת.
 

הכנסה נוספת והנאה

הצורך במציאת הכנסה נוספת איננו מאפיין צעירים בלבד, אלא גברים ונשים מכל שכבות האוכלוסייה. עם זאת, עבור צעירים וצעירות בתופת הלימודים, ההכנסה הזאת חשובה ביותר. עם זאת, האנשים הללו מחוסרי ניסיון מקצועי, ולעיתים מזומנות אפילו לא מצאו את הכיוון שלהם בחיים. בשורות הבאות נעסוק בדרכים אפשריות ליצירת הכנסה גם בהעדר ניסיון, וכן במצבים שבהם נדרשת הכנסה כזאת.

הגדלת הכנסה קיימת מתי ולמה

למעשה, התשובה לסוגיית הצורך בייצור הכנסה נוספת היא כמעט מובנת מאליה. כמעט כל צעיר או מבוגר בישראל, בהנחה שהוא איננו מולטי מיליונר או הבעלים של נכסי נדל"ן וכיוצא באלה, זקוק להכנסה נוספת. למרות האינפלציה שלכאורה היא נמוכה, ולמרות ההצהרות החוזרות ונשנות של קברניטי הכלכלה בדבר העלייה בהכנסה לאדם, המצב לאשורו הוא שמרבית האוכלוסייה חיה במשיכת יתר (אוברדרפט), וזקוקה לסכומי כסף שישלימו את ההכנסה החודשית. אבל מי שזקוקים למזומנים כאן ועכשיו הם בדרך כלל צעירים, שלא מכבר יצאו לחיים עצמאיים ועדיין לא מצאו את המקום המדויק שלהם, בעיקר בעולם התעסוקה. במקרים הללו, אין להם עניין בתעסוקה מקצועית כל שהיא, אלא בהכנסה נוספת מהירה, גבוהה ככל האפשר וקלה. עם קבוצת האוכלוסייה הזאת ניתן למנות חיילים משוחררים, סטודנטים או נערים, בעיקר בתקופת החופש הגדול. 

הכנסה נוספת בטייק טו

מציאת הכנסה נוספת ללא ניסיון

העבודות המוצעות ליצירת הכנסה נוספת לסוגי האוכלוסייה כאמור לעיל, הן עבודות זמניות, בשכר נמוך יחסית, עונתיות ובסבירות גבוהה לפיטורין אם וכאשר חלה ירידה בעבודה. עם העבודות הללו ניתן למנות עבודות בתחום האירוח, הכוללות מלצרות, ניקיון, חדרנות או עבודות בתפקידים שונים אחרים בענף המלונאות. כמו כן, ניתן למנות איתן גם עבודות טלמרקטינג ושיווק, שבלי קשר לתנאים ולשכר, אינן מתאימות לכל אחד. לבעלי כוח פיזי, עבודות בתחום השיפוצים והבניין יכולות להשלים היטב את ההכנסה. המאפיין העיקרי של עבודות מהסוג הזה הוא עבודה קשה ומרובה, תמורת שכר זעום יחסית ובדרך כלל בלי ביטחון תעסוקתי.

ואולם למי שיימצאו מתאימים, עשויה לחכות הפתעה. סוכנות take2 מציעה לכל מי שיימצא מתאים לכך, הכנסה נוספת ואולי אפילו עיקרית. מהות העבודה הינה השתתפות בהפקות ובתוכניות שונות או בפרסומות. עם המשרות המוצעות ניתן למנות ניצבים, קהל בתשלום בתוכניות ועוד, תמורת תשלום הולם שבהחלט כדאי לבדוק. 
 

המקום שלכם להכנסות נוספות

אם אתם מחפשים רעיון שונה עבור יצירת הכנסה נוספת זה המקום עבורכם. חברה המייצגת שחקנים ודוגמנים מול חברות המדיה וההפקה למטרות פרסום והפקת סרטים. באמצעות חברה זו תוכלו לייצר הכנסה נוספת. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות שאפשר להרוויח ובגדול גם אחרי העבודה...

להרוויח מהכנסה נוספת ולהגשים חלום

בטח תשמחו לדעת שקריירה כניצבים מקנה לכם לא רק הכנסה נוספת מכובדת, אלא גם מאפשרת לכם להגשים חלום ולהיות מפורסמים, ליהנות מחוויה שונה ולצאת מהשגרה בדרך מקורית במיוחד. היינו אומרים שמדובר ב"שתי ציפורים במכה אחת" אבל ספרנו הרבה יותר. למעשה, בתור ניצבים אתם לא צריכים לשנות בעצמכם דבר כי יש דרישה לכולם בלי הבדל. לא של מין, לא של גיל, לא של משקל ולא של מוצא עדתי כזה או אחר. יתרה מזאת – אתם תצטרפו באופן כמעט מיידי להפקה כזו או אחרת ולא תשמעו עוד את המשפט :"אל תתקשרו אלינו".

אז מה עושים?

כדי ליהנות מקריירה כניצבים עליכם לפנות לסוכנות הניצבים הכי טובה בארץ ובמילים אחרות – לסוכנות הליהוק טייק טו שהיא הותיקה בארץ והחלה את פעילותה עוד בשנת 1991. חשבון פשוט מוכיח שהיא הייתה פה הרבה לפני שהקימו את ערוץ 2 וערוץ 10, כך שאתם נמצאים בידיים המקצועיות והכי טובות שיש בתחום זה בארץ. למעשה, בכל פעם שאתם פותחים טלויזיה, קוראים עיתון, רואים פרסומת בקטלוג או בשלט חוצות או צופים בסרט תיתקלו במישהו שמיוצג בסוכנות זו – שחקן, ניצב, דוגמן ועוד. אה, ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי הסוכנות מתחייבת לשירות מקצועי ומהיר, ליחס אישי ולהוגנות, כך מי שאמר שמדובר ב"עסקי אוויר" (ביידיש זה נשמע יותר טוב...) כנראה לא פנה אליה מעולם.

איך פונים?

אם גם אתם רוצים לפנות לסוכנות עליכם רק לבחור את אופן יצירת הקשר איתה : יצירת קשר באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק ויוטיוב, חיוג למספר הטלפון 03-6915392, שליחת מייל לכתובת info@take2.co.il או לחלופין להיכנס ללינק למטה. בכל מקרה מובטחת לכם הכנסה נוספת איכותית ומעניינת במיוחד, כך שלנו נותר רק לשאול שאלה אחת - למה אתם מחכים?