דרושים דוגמנים – אולי אתם. מה דעתכם?

עובדה. בשורה. סיכוי. פתח תקווה. דרושים דוגמנים. יש מי שסורקים מודעות בעיתונים וברשת האינטרנט בציפייה דרוכה למצוא בהן את צירוף המלים המיוחל הזה... אולי היענות מי מכם למודעה כזאת עשויה להיות תחילתה של דרך אל עולם של פרסום, זוהר, כסף, תהילה. גן עדן עלי חלומות....


רבים חולמים על 15 דקות התהילה שלהם.... בתקווה ובתפילה שהם יהיו רק הניצוץ הראשון בהילתם ובתהילתם. רבים ורבות חולמים וחולמות חלומות על פרסום ועל זוהר, על עולם שכולו יופי.


מאחר שכשם שכל בית צריך מרפסת, כל דוגמן, ודאי מי שטרם הוכר ככזה, זקוק לתומך, למלהק, ליחצ"ן. סוכנות ליהוק ותיקה ומקצועית Take2 מתמחה בהיבטים מגוונים של עולם הבידור ובין השאר מהווה סוכנות ניצבים וייצוג ודוגמנים.


אולי גם אתם נדרשים?
דרושים דוגמנים. מה שאתם רואים. מה שאתם קוראים. דוגמנים עשויים להיות מלוהקים לא רק בתצוגות אופנה אלא בהפקות שונות ומגוונות לקטלוגים, מודעות, שלטי חוצות ועוד. מדי פעם עורכת הסוכנות אודישנים להפקות שונות ובמשך כל הזמן, ברציפות ובעקביות, היא מעלה לאתר שלה מידע זמין על ביקושים של שחקנים, ניצבים ודוגמנים להפקות שונות. הדרישה לדוגמנים מהווה הוכחה כי לכל אחד עשויה להינתן הזדמנות, לכל אדם זכות ואפשרות להגשים חלום.


דרושים דוגמנים. אולי אתם תהיו "הדבר הבא" בעולם הדוגמנות המעריץ יופי, הסוג ליופי, החושף יופי? אולי צמד המלים הזה יהווה עבורכם קרש קפיצה וזינוק למרחקים ולגבהים לא משוערים? דוגמנים רזים או שמנים, גבוהים או נמוכים – יש עדנה לא רק לדקיקים ולחטובים...


אולי בדיוק לכם מצפים?
כאשר אתם נענים לפנייתה של סוכנות ליהוק ותיקה מוערכת אתם יוצרים לעצמכם תשתית חשובה מאין כמוה. בהיענותכם למודעה דרושים דוגמנים אתם יוצרים לעצמכם סיכוי מצוין להיראות ולהיחשב, להתגלות על ידי מפיקים חדי עין. הנה נקרית בפניכם הזדמנות להתחיל בצעד ראשון במסע אל הכוכבות.


הפנייה היא כללית - דרושים דוגמנים אבל ההיענות לה היא, מן הסתם, אישית בהחלט. חשוב ללכת לאתגר בעיניים פקוחות, בביטחון מלא, כי אתם מתאימים בהחלט לאתגר המוצע.  פרסום הסוכנות על אודות דרישתה לדוגמנים פותחת בפניכם דלת. עיניכם הקוראות מעידות: אתם מוזמנים!