עבודה זמנית לסטודנטים בשעות הפנאי

עבודה זמנית לסטודנטים | TAKE2מציאת עבודה זמנית לסטודנטים היא אחת המשימות החשובות שכל סטודנט בתחילת שנת הלימודים, שאין לו מקור הכנסה וחייב להתפרנס, חייב לבצע בהצלחה. הבעיה היא שהמעסיקים הקלאסיים המציעים עבודות זמניות, משתמשים בתחרות הגבוהה על כל משרה ומציעים שכר מינימום ולא יותר. מהן המגבלות בנושא תעסוקה המאפיינות סטודנטים? אילו סוגי עבודות זמניות ניתן למצוא בשוק? היכן בכל זאת ניתן למצוא תעסוקה הולמת, מהנה ומכניסה?

המגבלות על סטודנטים במציאת עבודה

המגבלה העיקרית במציאת עבודה זמנית לסטודנטים נובעת מעצם העובדה שהם מקדישים את כל זמנן ומרצם ללימודים. כל תחום אקדמי, ללא יוצא מן הכלל, דורש השקעה מרובה בלמידה ותרגול, חיפוש חומר בספריות וכתיבת עבודות. התוצאה הבלתי נמנעת היא פגיעה קשה ביכולת להתפרנס בעבודה קבועה. סטודנטים מצטיינים, או כאלה העומדים באמות מידה מסוימות, נהנים ממלגות לימודים. אבל הרוב המכריע חייב לפרנס את עצמו, ולא תמיד יש דרך נאותה לעשות את זה.

סוגי עבודה זמנית לסטודנטים

מגוון העבודות המוצעות לסטודנטים ולעובדים בלתי מקצועיים הוא מצומצם למדיי. מדובר בדרך כלל במשרות בענף המלונאות והאירוח, משרות בתחום האבטחה או משרות פקידותיות זמניות. במרבית המקרים, השכר המוצע במשרות הללו הוא נמוך, מה שהופך את הרוב המכריע של סוגי המשרות המוצעות לסטודנטים לבלתי משתלמים בעליל. עבודה במשרה חלקית מקטינה עוד יותר את השכר.

במקרים מסוימים, ורק אם מדובר בסטודנטים ממש מצטיינים, יכולים סטודנטים למצוא עבודה במוסד האקדמי עצמו. אבל מדובר בהזדמנות נדירה, שלמרבית הסטודנטים לא תהיה גישה אליה. אלא שגם כאן, השכר מלכתחילה הוא נמוך והסטודנטים חייבים להשתמש בצורת הפרנסה הפופולארית ביותר – הארנק של ההורים.

אבל בתוך כל אלה, ניתן למצוא מקום אחד המציע עבודה זמנית לסטודנטים במגוון משרות מהנות, שעשויות להניב הכנסה סבירה בהחלט. מדובר בסוכנות take2, המציעה מגוון משרות ותפקידים כמו גם דוגמנים. מדובר בהפקות שונות של סרטים, תוכניות טלוויזיה פופולאריות ופרסומות.

מי שעובר את הסינון הקפדני והמקצועי הנהוג בסוכנות, עשוי לגלות עולם חדש ומרתק, המציע תגמול נאה תמורת העבודה. זאת, בנוסף לערך המוסף של יצירת היכרויות חדשות עם ידוענים ואנשי מקצוע שונים. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולנצל את ההזדמנות להכנסה כספית יחד עם הנאה וסיפוק.