חושבים שאתם זקוקים למעט הכנסה נוספת?

בואו נשים את זה על השולחן - אף פעם אין יותר מידי כסף! לא משנה כמה קשה אתם עובדים, תמיד יהיה משהו נוסף שאם היה לכם עוד כסף, הייתם יכולים להשיג אותו - מכונית חדשה יותר, חופשה במלדיבים, בית גדול יותר. בקיצור, הכנסה נוספת היא תמיד מבורכת. אבל, לא תמיד (במיוחד אם יש לכם קריירה או שאתם עובדים במשרה מלאה בתחום ספציפי) עומד לרשותכם הזמן הנדרש לפתח את הכישורים הנדרשים כדי למצוא הכנסה נוספת שתהיה משמעותית דיה, כדי להצדיק את הטרחה שמסביב לה. למרות זאת, ישנם תחומים מסוימים, כמו להיות ניצב בסדרות או בסרטים, שיכולים להכניס לכיסכם כסף נוסף, בלי הרבה כאב ראש. כאן, חשוב לזכור, כי הגוף שנמצא מאחורי המשרה הוא חשוב לא פחות מהמשרה עצמה (והכסף שהיא מכניסה) ולכן, מומלץ לפנות רק לסוכנות ליהוק המתמחה בתחום, כמו טייק 2, למשל.

 

איזה תחומי עיסוק אינם מתאימים לצורך יצירת הכנסה נוספת?

קשה להאמין שמישהו יציע לכם לחלטר כמדען טילים, או יניח לכם לבצע ניתוחי מוח בשעות הפנויות שלכם, לכן, חלק גדול מהמשרות והעיסוקים בתחום הם עיסוקים שאינם דורשים התמחות מסוימת, או, לחילופין, כאלה שתוכלו להתברג בהם בזכות ידע וניסיון אשר כבר קיימים ברשותכם בזמן שאתם מחפשים את מקור ההכנסה הנוסף. יחד עם זאת, לפעמים, מקומות מסוימים יתבססו על הכישורים הקיימים שלהם וימנפו אותם לטובת המשרה המוצעת. למשל, מכירות ברשת וכד'. אם בכל זאת מעניין אתכם משהו מקצועי, אנו מזמינים אתכם לסדנאות למשחק.

 

מאיזה עבודות רצוי להיזהר?

גם אם אתם מחפשים הכנסה נוספת אנחנו מקווים שלא איבדתם את כל הקווים האדומים שלכם, ושאתם מודעים לכך שאותם שיקולי זהירות בהם נקטתם בעת ההחלטה על מקום העבודה העיקרי שלכם, תקפים גם כאשר מדובר על המקום המציע לכם את ההכנסה הנוספת. כלומר, השתדלו להתרחק ממקומות בהם משלמים את שכרכם במזומן (מיותר לציין מדוע, נכון?), ממקומות בהם נראה כי תדירות העבודה שלכם תהיה לא קבועה או דלילה מאד, ומצד שני, גם ממקומות שיכריחו אתכם להתחייב לתקופת עבודה ארוכה בשכר נמוך.

 

הכנסה נוספת טייק טו