ייצוג ניצבים – כוכבים צצים במפתיע

לכל אדם יש סיכוי. גם אם אין הזדמנות שווה, יש מקום ויש זמן שבו כל אחד יכול להתייצב על קו זינוק כל שהוא ומשם – השמים או האופק הם הגבול. סוכנות הליהוק Take2 מהמובילות בארץ בתחום ייצוג ניצבים מסייעת לאנשים רבים, אלמונים ואנונימיים, להגשים חלומות להיהפך – אולי - לדבר החם הבא, לשם דבר.


תעשיית ההפקות בישראל רחבה ומגוונת. מוצעים בה מדי יום תפקידים של ניצבים למגוון הפקות בתחום הקולנוע, הפרסומות, האינטרנט, הפרומונים (קדימונים), האינטרנט והסלולר. אין הכרח להיות גבוה, שרירי וחטוב, בלונדיני. כל אחד עשוי להתאים לסוג מסוים של הפקה כפי שהוא, ללא איפור, ללא ליטוש, כפי שברא אותו הטבע.


ייצוג ניצבים על ידי סוכנות הוא חידוש מרענן. מאחר שמדובר באנשים שעדיין אינם מנוסים ואינם מוכרים, ודאי לא בידוענים, אין להם סוכן אישי והייצוג הראשון והבלעדי שלהם, בשלב כה בתולי בחייהם כניצבים הוא בידי סוכנות ייצוג ניצבים.


ניצבים עשויים להידרש גם לסרטי הדרכה וסרטי תדמית, קטלוגים, הפקות סטילס, שלטי חוצות, מודעות והצגות תיאטרון. מדי יום אתם עשויים להתוודע אל הפקות שונות שבהן נדרשים ניצבים. אם אתם גולשים באתר בקביעות ובתדירות גבוהה אתם ודאי נחשפים להצעות ה'דרושים' של סוכנות הליהוק  Take2 ויכולים להגיש מועמדות להפקה שנראית מתאימה לכם.