סוכנות שחקנים – המקום להתחיל

מה אומרות לכם שתי המלים –סוכנות שחקנים? סוכנות שחקנים עלולה לעורר רושם כאילו היא מיועדת רק למתי מעט, ליחידי סגולה שנולדו להיות "כוכב נולד" – עם מירכאות או בלעדיהן. אבל סוכנות take 2 אינה רק כזאת, או אם לחדד ולדייק – כלל וכלל לא. היא מעניקה הזדמנות לרבים, כאלה אשר מעולם לא העזו לחשוב כי הם נועדו לגדולות וכאלה שהיו בטוחים שהם נועדו להן. לאלה ואלה מזמנת הסוכנות אפשרות להיחשף בפני קהלים גדולים במגוון הפקות.


סוכנות שחקנים take 2 לא רק דוגלת במתן הזדמנות שווה לכל אדם אלא גם מיישמת את אחד מסעיפי ה'אני מאמין' שלה הלכה למעשה. איש אינו בא על חשבון זולתו, לכל אחד עשוי להימצא מקום, לכל אחת נישה משלה. תנו לעצמכם סיכוי ותוכלו להיות גם אתם ניצבים בהפקות שונות.


סוכנות שחקנים שמביטה אל העתיד:


אף שהיא מעורבת בפרויקטים שונים ורבים בהווה, הסוכנות אינה מסתפקת רק בזה אלא צופה פני עתיד. לכן היא גם מציעה ועורכת סדנאות למשחק (מול מצלמות), כאשר השתתפות בסדנה עשויה לעזור לכם לרכוש כלים ולהעצים יכולות שונות וגם – הבה נודה – להכיר אנשים בתעשייה ולקשור קשרים ראשוניים עם ממלאי תפקידים שונים בה. רבים שנענו להצעות הסוכנות הופיעו זה מכבר כניצבים בהפקות שונות, בתכניות טלוויזיה (דרמות וסדרות שונות), קטלוגים, מודעות ועוד.


 פ-ר-ס-ו-מ-ו-ת:


זה מכבר ידועה העובדה כי שחקנים רבים, מהם כוכבים, החלו את הקריירה שלהם בפרסומות ויש רבים אשר על אף מגוון התפקידים המגוונים שמילאו בהצגות ובסרטים נותרו מקובעים בתודעה הציבוריות ובדימויים בעיני הציבור כדמויות שהן גילמו בפרסומות. דוגמה לכך הם דביר בנדק ואפילו יוצר רב תחומי כמודי בראון.


אנשים רבים מודעים לכוח הפרסומי העצום של פרסומות ועל היותן מנוף שיווק תדמיתי חזק למי שמשתתפים בהן. הסוכנות מאפשרת לכל מי שחשים ורואים עצמם מועמדים פוטנציאליים להופיע בהפקות שונות לממש את הרצון ואת היכולת. שערי התהילה אינם רק שערי זהב, יש מי שנכנסים אליהם מכניסות צדדיות. פרסומות עשויות לפתוח את כל סוגי השערים. סוכנות שחקנים take 2 מאירה פנים שוות הן לגדול שבכוכבים והן לקטן, לזוטר ולאנונימי שבמועמדים המבקשים להשתתף כניצבים בהפקות קטנות.