מחפשים סדנאות משחק?

אם גם אתם מחפשים סדנאות משחק קצרות במקום להשקיע שנים בלימודי משחק – הגעתם למקום הנכון כי כיום יש סדנאות למשחק לילדים ולמבוגרים שאינן מצריכות נסיון קודם. למעשה, כל מה שנדרש מכם הוא תשוקה לתחום המשחק וסקרנות טבעית. אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא כדי להתקרב צעד נוסף לעבר הגשמת החלום. כי בינינו – הדרך לאוסקר מעולם לא הייתה קצרה יותר ומעולם לא הייתה מהנה יותר. אז האם אתם מוכנים להתחיל לחיות את החלום ולהפוך לשחקנים כמו אלו שאתם מעריצים - בפרסומות, בטלויזיה ובסרטים?

 

סדנאות משחק למבוגרים

סדנאות למבוגרים מתמקדות במשחק מול מצלמה ומטרתן להכשיר שחקנים ולהקנות את יסודות המשחק. הסדנאות נותנות כלים ומפתחות תכונות אופי ויכולות פיזיות, נפשיות ורגשיות של האדם עצמו כדי לאפשר לו לגלם דמויות שונות. הסדנאות כוללות בין השאר אלתור, ניתוח טקסטים, עבודה עם פרטנרים, דיקציה וכן עקרונות ייחודיים של משחק מול מצלמה כמו קשר עין, טבעיות, ריכוז ועוד והתמקדות במשחק קומי, ברגשות, באגרסיות, בשפת גוף ואפילו ברומנטיקה.

 

סדנאות לילדים

סדנאות לילדים מתאים לשתי קבוצות גיל : 8-12 ו-13-18 והן נערכות פעם בשבוע למשך 3 שעות כשלושה חודשים. מטרת הסדנאות היא להכשיר שחקנים מתחילים ומתקדמים ומתמקדת במשחק מול מצלמה כולל קשר עין, ריכוז, אלתור, עבודה על דאלוגים וסצינות, דיקציה, ניתוח ועיצוב דמויות ועוד. רוב השיעורים, הן מונולוגים והן דיאלוגים מצולמים לצורך מתן פידבק קבוצתי והסדנה מארחת אמן אורח. ורמז : זו לא מיכל זוארץ כי היא מנחת הסדנא.

 

איך נרשמים?

כדי להירשם לסדנאות משחק אתם לא צריכים לקום מהכסא או לצאת מהבית אלא להתקשר: 03-6915392. הטכנולוגים ביניכם יכולים גם לשלוח הודעה דרך אתר האינטרנט של סוכנות טייק 2. ואל תדאגו כי אתם בידיים טובות ובין מרצי הסדנא ניתן למצוא את מיכל זוארץ, אהרון קפלן ורבים אחרים. בוגרי סדנאות המשחק של טייק 2 הופיעו במגוון פרסומות, תוכניות וסרטים וגם אתם יכולים. אז למה אתם מחכים? בואו להגשים חלום ולעשות את הצעד הראשון אל האוסקר הנכסף, רק אל תשכחו להודות לנו בנאום התודה.