מחפשים הכנסה נוספת?

אם אתם מחפשים הכנסה נוספת כעבודה זמנית לסטודנטים או מקום עבודה ללא נסיון קודם – הגעתם למקום הנכון. בטח תשמחו לדעת שתוכלו להיות ניצבים בסדרות טלויזיה, בפרסומות  ובסרטים ולהתחכך במפורסמים ללא צורך בנסיון. אם גם אתם חלמתם על הכנסה מעולה ללא נסיון ובתנאים מעולים, אם גם אתם רוצים להגשים חלומות בתחומי הקולנוע, הטלויזיה והפרסום, אם גם אתם רוצים לצאת מהשגרה ולחוות חוויה שונה אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא. האם אתם מוכנים?

 

הכנסה נוספת שלא מצריכה נסיון קודם

אם גם אתם רוצים להגדיל את המשכורת החודשית שלכם בקלות בואו להיות ניצבים. כך תוכלו להרויח כסף טוב, להתחכך בכל המי ומי שאתם מעריצים מרחוק וגם לעבוד בשעות ובימים שנוחים לכם. לתפוס שתי ציפורים במכה אחת ? לצערינו הבטוי פה לא מתאים כי ספרנו לפחות 3 יתרונות ולא רק 2. וזה בלי שדיברנו על היתרונות הנוספים כמו העובדה המפתיעה שאין צורך בנסיון קודם, על המיידיות ועל התנאים. בעצם בואו נתעכב על התנאים לרגע מסיבה אחת : הם יוצאי דופן לטובה בהשוואה לשוק העבודה בכלל ולשוק האמנות בפרט.

 

תנאים מהסרטים

כדאי שתדעו שלהיות ניצב אין משמעו תנאים נחותים אלא להפך : ניצבים מקבלים יחס אישי ונהנים מכל התנאים כמו שאר המשתתפים באותה הפקה. למעשה, להיות ניצב מאפשר לכם להינות בלי לעבוד קשה או ללמוד משחק במשך שנים.  ועוד לא דיברנו על ההסעות במידה וההפקה אינה באזור המרכז, על המשכורת, על האפשרות להיחשף לתחום אמנותי חדש ומרתק, על החוויה שיש רק בסרטים ובעיקר על האפשרות לצאת מהשגרה ולהגשים חלום של שנים.

 

רוצים גם?

אם גם אתם רוצים להיות ניצבים ולהרויח הכנסה נוספת בקלות פנו לטייק 2 – סוכנות הניצבים הראשונה והמובילה בארץ. אולי תתפלאו אבל אתם לא צריכים לקום מהכסא או לצאת מהבית אלא רק להתקשר : 03-6915392. אתם יכולים להשאיר גם הודעה באתר האינטרנט ולהתחיל לחיות את החלום. אז מה אתם אומרים, שנכין כבר את הנאום לאוסקר או רק את השמלה? אתם בטח כבר יודעים שאין דבר כזה תפקידים קטנים, נכון?