ניצבים- עבודה ללא ניסיון

סטודנטים, חיילים משוחררים, או פשוט בין עבודות? מחפשים עבודה ללא ניסיון שתעזור לכם לסגור את חודש? יש עבודות רבות ומגוונות, אך עבודה נגישה שמרביתנו לא מודעים אליה היא - הניצבות. אז למה כדאי לכם להיות ניצבים, ובמיוחד ניצבים בסוכנות המובילה "Take 2"?

 

דרושים, דרושים, דרושים

 

בניגוד לדעה הרווחת, ישנן הפקות רבות ושונות בישראל. החל מסרטים בתקציב גבוה, דרך סדרות טלוויזיה מתחילות, וכלה באינספור פרסומות בכל תחום. מגוון ההפקות הרב אומר בשבילכם דבר אחד – תמיד יש דרישה לניצבים. התפקיד עצמו פשוט למדי, כל עוד אתם טובים בלקבל הוראות ולא להילחץ מהמצלמה, ואם תעשו עבודה טובה, סביר להניח שבעתיד יעדיפו לקרוא לכם לעבוד על פני ניצבים חדשים, כי כבר הוכחתם את עצמכם כניצבים ראויים. יתרון נוסף הוא שזו עבודה ללא ניסיון שלרוב קצרה במיוחד, כך שתוכלו לשלבה עם עבודה נוספת, או עם לימודים אינטנסיביים, או לקחת הפסקה מהניצבות בתקופות עומס, בלא נקיפות מצפון.

 

ניצבים - במרכז העניינים

 

אם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעסק בתחומי הבידור, בין אם כשחקנים, כצלמים, כבימאים ועוד, להיות ניצבים ייתן לכם הצצה אמתית לקריירת העתיד שלכם. אמנם כניצבים לא תדברו עם אנשי המקצוע השונים, אך כן תהיו באינטראקציה עם הבמאי ועם שחקנים אחרים, ותוך כדי תוכלו לראות מקרוב כיצד מביימים, איך התסריט הופך למציאות, ואיך עובד כל הצוות שתומך בצילום ליצירת הסצנה המושלמת. בנוסף, עבודה בניצבות עם חברות מוצלחות תוכל לעזור לכם, עם התנהלות נכונה וחכמה, ליצור קשרים לעתיד, או לכל הפחות לקבל המלצות כיצד להתחיל ואיפה כדאי ללמוד ולהתמחות ואולי לחפש סדנאות למשחק.

 

עבודה ללא ניסיון–ניצבות מנצחת

 

לא משנה איזה משני הסוגים הנ"ל אתם, אם החלטתם שניצבות היא עבודה ללא ניסיון בשבילכם –כדאי לכם לעבוד עם קבוצת "Take 2". הקבוצה החלה את דרכה כסוכנות ניצבים בלבד, ומאז זכתה בהצלחה מסחררת והשתתפה באינספור הפקות וייצוגי שחקנים. למרות, ואולי בגלל הצלחה הרבה, הקבוצה שומרת אמונים למסורת וממשיכה להעסיק ניצבים בכל עת. עבודה עם הסוכנות היא לא רק מקצועית ומתגמלת, אלא גם תזכה ניצבים מוצלחים בקשרים לעתיד, ואף בייצוג והעדפה של הסוכנות להרבה הפקות עתידיות.

עבודה ללא ניסיון עם יתרון

צעירים וצעירים פחות, אינטליגנטים ואיכותיים, מחפשים מעת לעת עבודה ללא ניסיון שתניב להם הכנסה, בלא צורך בהשכלה, יכולת מקצועית או כל סממן מקצועי אחר. מתי בדיוק מתעוררת הדרישה למציאת עבודה ללא ניסיון? אילו סוגי עבודה אינם דורשים ניסיון? היכן ניתן להשיג עבודה עם ניסיון שגם ניתן להתפרנס ממנה?  כל התשובות – בהמשך.

מתי נדרשת עבודה בלי ניסיון וידע קודם

בעשורים האחרונים השתנה עולם התעסוקה לבלי הכר. מקצועות ישנים נעלמו מהעולם ומקצועות חדשים התווספו תחתם. תחומי עיסוק שנראו מבטיחים בעבר איבדו את הזוהר שלהם, ומקצועות לא מוכרים הפכו פופולאריים. ואולם מציאת עבודה ללא ניסיון וידע מקצועי, הפכה עם השנים למבצע ממש קשה.

ישנם כמה סוגי אוכלוסיה שבאופן טבעי מחפשת משרות זמניות, שאינן דורשות ידע מקצועי ובעיקר אינן דורשות ניסיון מעשי. קבוצת האוכלוסייה הראשונה מהסוג הזה הם סטודנטים, הן באוניברסיטאות והן במכללות. מי שנחשבים סטודנטים אינם יכולים לעבוד עבודה קבועה, ואינם יכולים לקבל דמי אבטלה, אלא רק למצוא עבודה שלא דורשת ניסיון או ידע ספציפי.

קבוצת אוכלוסיה אחרת מהסוג הזה הם נערים או חיילים משוחררים, שעדיין לא החליטו על דרכם המקצועית, או שהם מעוניינים בעבודה לטווח קצר. זאת, לפני שהם נוסעים לטיול בחו"ל או מתחילים את מסלול החיים האמיתי שלהם.

סוגי עבודה ללא ניסיון אפשריים

עם הסוגים השונים של עבודה ללא ניסיון ניתן למנות בעיקר עבודות בתחום השירות והאירוח. ובתרגום למילים פשוטות וברורות יותר- מלצרות. סוג אחר של עבודה ללא ניסיון כולל עבודות פיזיות שונות בתחום השיפוצים והבינוי, כמו גם עבודות ניקיון.

המשותף לכל סוגי העבודות כאמור לעיל, הוא הצורך בהשקעה של מאמץ מרובה, תמורת שכר זעום יחסית. בסוג העבודות הזה, גם עבודה במשרה מלאה לא יכולה להניב הכנסה מספיקה. על אחת כמה וכמה עבודה במשרה חלקית, שהשכר בה ממש אפסי.

סוכנות take2 מציעה לסטודנטים, לצעירים וגם לצעירים פחות, עבודה ללא ניסיון בהפקות ובתוכניות שונות, כמו גם בפרסום. המשרות המוצעות הן של ניצבים בתכניות שונות, קהל בתשלום בתוכניות או השתתפות בסרטוני תדמית שונים. ההשתתפות מזכה בתגמול הולם, ובתנאים מצוינים. זוהי אופציה שבהחלט כדאי לבדוק.