דרושים ניצבים – מי הבאים בתור?

סוכנות השחקנים המובילה, Take2 עם ותק וניסיון של יותר מ -20 שנה, פותחת את שערי ההזדמנות והתקווה בפני מי שחלום חייהם הוא להופיע בהפקות שונות ולהיחשף קבל עם ועולם. הסוכנות היא בעצם תמנון רב זרועי השולח זרועות לכל עבר: קולנוע, פרסומות, טלוויזיה ועוד. לידיעתכם - דרושים ניצבים. אולי אתם הבאים בתור?

 אין הכרח להיות בעל כישורי משחק יוצאי דופן, אין צורך להציג קורות חיים מרשימים. זה כל היופי בהזדמנות המוענקת לכל מי שרואים עצמם מועמדים לדרישות ול"דרושים"- הם מוזמנים להתייצב כפי שהם, ללא הכנה, ללא איפור, רק עם הפרפרים המפרפרים בבטן, עם התקווה, עם החלום.
למקרא צירוף המילים דרושים ניצבים מתעוררת סקרנות טבעית אצל רבים. ועולה השאלה – היי, אולי גם אני מתאים? מאחר שהסוכנות מפרסמת בקביעות באתר הבית מודעות דרושים, המתעדכנות באופן שוטף, אפשר תמיד להציץ ולהיות מופתעים: כאשר מתפרסמות בקביעות ובאופן שוטף מודעות על צורך בניצבים – הסיכויים גדלים.

 הפקות מגוונות:


דרושים ניצבים לסוכנות בסוגים ובסוגות מגוונים של הפקות: קולנוע, סרטי תדמית, סרטי הדרכה, פרסומות, קטלוגים, מגזיים, תיאטרון, שלטי חוצות ועוד. באחת או באחדות מההפקות גם אתם, חסרי הניסיון אבל מלאי המוטיבציה, עשויים להשתלב.


יקבלו אתכם כפי שאתם, בדרך כלל התפקיד פשוט ואינו מחייב הכנות וחזרות, אבל גם אם תידרש הכנה כל שהיא – אל דאגה. יכינו אתכם ויסבירו לכם בדיוק מה עליכם לעשות. בדרך כלל לא תידרשו לגלם תפקידים אלא להיות טבעיים. להיות, בפשטות, אתם.


חשוב להדגיש, כי העדר ניסיון מוקדם במשחק כלל אינו חיסרון, מאחר שאיש אינו מצפה מכם, מועמדים אלמוניים ואנונימיים – לפחות בהתחלה – להיות בעלי ניסיון. אם יש לכם רצון ועניין להתנסות בחוויה אטרקטיבית, מאתגרת, קחו אוויר ובואו להיות ניצבים בהפקות שונות של אחת הסוכנויות המובילות בארץ, אשר מאפשרת גם למי שמעולם לא שיחקו ולא גילמו שום תפקיד להתחיל, בקטנה, דרך חדשה.

מחלקת ניצבים היא אחת המחלקות החשובות בסוכנות והיא כל העת מחפשת ניצבים להפקות מגוונות. כאשר אתם רואים וקוראים את צמד המילים דרושים ניצבים ייתכן כי אלת המזל קוראת לכם ופורשת עליכם את כנפיה ואת חסותה. בהצלחה!