איך לשלב לימודי קולנוע ועבודה בתחום?

 מדי שנה מאות סטודנטים לקולנוע מנסים במהלך התואר להשתלב  בתעשייה באמצעות השתלבות בפרסומות או בתוכניות טלוויזיה כניצבים. כיום קיימות לא מעט מכללות בהן ניתן ללמוד קולנוע ובהם נמצאים סטודנטים החולמים להשתלב בתעשייה בטרם סיום לימודי קולנוע.

 ניתן למצוא עבודה כניצבים בסדרות טלוויזיה

במסגרת לימודי קולנוע ניתן להשתלב בתחום כניצבים בסדרות טלוויזיה וכך להזין את חיידק המשחק ולהפוך את התשוקה לקריירה אמיתית.  עבודה כניצבים בסדרות טלוייזיה מאפשרת לסטודנטים להשתלב בתעשייה ללא צורך בניסיון תוך בחינת הכישורים שלהם.

 

לימודי קולנוע משלבים בין פרקטיות לבין חומר עיוני

לימודי קולנוע משלבים בין פרקטיקה לבין חומר עיוני, מה שמאפשר לסטודנטים להרחיב את הידע ולהשתלב כשחקנים בפרסומות וכן לעבור אודישנים בצורה טובה יותר. במסגרת לימודי קולנוע ניתן ללמוד אודות ההיסטוריה של הקולנוע וכן טכניקות משחק וצילום.

 

 הענקת כלים חיוניים

שילוב של לימודים ועבודה בתחום מתאפשר אודות לכלים אותם ניתן לקבל בבית ספר מקצועי בתחום. בזכות סדנאות שונות המקנות ידע מעשי ותיאורטי  ניתן להעלות את המודעות לעבודת השחקן בסיוע צוות מורים מקצועי המהווה חלק נכבד בתעשיית הקולנוע.

 

תוכנית לימודים רחבה

תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאים ביניהם משחק מול מצלמה או סדנאות משחק למתקדמים תוך הקניית כלים המאפשרים לסטודנטים לקולנוע פיתוח של יכולות הנדרשות לעבודה בתחום תוך ניצול המשאבים העומדים לרשותם.

 

 החשיבות של פגישה עם במאים

לצד הידע התיאורטי, קיימת חשיבות רבה במפגש עם בימאים מובילים בתחום במטרה ללמוד טכניקות בימוי שונות וכן עבודה הכוללת שחרור מול מצלמה.

 

 לא לנוח על זרי הדפנה

בתחילה הזכרנו את העובדה כי מאות סטודנטים לקולנוע יוצאים מדי שנה לעולם האמיתי תוך רצון להשתלב בתעשייה. על מנת להגדיל את הסיכוי להשתלבות בתעשייה קיימת חשיבות רבה גם לקשור קשרים עם צוות המורים על מנת שאלו יוכלו להפנות את הסטודנטים לעבודות שונות עוד בזמן הלימודים. נוסף על כך, ניתן להירשם בסוכנות שחקנים וכך להגדיל את הסיכויים להשתלב בתחום במהלך הלימודים.

 

 

הדרך להפוך לשחקנים מובילים בתעשיית הקולנוע מתחילה בפרסומות

אם בעבר השתתפות בפרסומות הייתה נחשבת למשהו אשר שחקנים אינם גאים בו, הרי כיום ברור לכל כי השתתפות בפרסומות מאפשרת לשחקנים את דריסת הרגל במקצוע. בשל העובדה כי כיום ישנן לא מעט פרסומות המצריכות ניצבים ללא ניסיון הרי ניתן להגיש מועמדות

 אין תפקידים קטנים

קיימת חשיבות רבה לציין כי אין תפקידים קטנים ולכן כל מי שמעוניין להשתלב בתעשייה כדאי לו לקחת את ההזדמנות הנקרית בדרך.

 הגיעו למקום

כיום קיימים לא מעט בתי ספר לקולנוע ולכן בטרם הבחירה קיימת חשיבות רבה לבחון את המוסדות השונים באמצעות הגעה למקום. אין ספק כי ניתן להיכנס לאתר האינטרנט ולדלות מידע אך אין תחליף לשיחה עם סטודנטים או עובדים במקום.