תפקידי משנה או ביטים

"אין תפקידים קטנים יש שחקנים קטנים"  כך טען כבר במאה ה-19 סטניסלבסקי.

אם המשפט הזה מחלחל בכם עמוק סימן שחיידק הבמה בנפשכם.
חברת טייק 2 גאה להציג לכם את דריסת הרגל הראשונה בתחום, החברה מחפשת אנשים מגוונים לתפקידי משנה (ביטים)
אבל אם אתם שואלים את עצמכם מהו בעצם תפקיד משנה (ביט) האמת שהתשובה היא די פשוטה.
כל הפקה באם סרט, סדרה או כל דבר אחר אינה קיימת ללא סט רחב של תפקידי משנה. בכל הפקה יש דמויות שהם חלק בלתי נפרד מהתסריט ולמרות שהם מופיעים לשניות ספורות חשיבותם מכרעת לאפקט הכללי של ההפקה.
בניגוד לניצבים האדם שמעוניין להיות בתפקיד משנה (ביט) יתבקש להגיע לאודישן עם או בלי טקסט קצר שנשלח ואותו למד בעל פה בבית. חשוב לציין שההתראות עם קצרות ולכן התמדה היא אלמנט חשוב. הטקסט ישלח ממשרדי החברה יום קודם או כמה שעות קודם על מנת שהמיוצג יוכל לעבוד מולו.

החשיבות של תפקיד המשנה (ביט) היא חשובה מכיוון שרואים אותם בסצנה עצמה ובניגוד לניצבים הם מקבלים צילום תקריב מכיוון שיש להם דיאלוגים וקצר ככל שיהיה הדיאלוג הוא אלמנט שהוא חלק בלתי נפרד מהעלילה ומניע אותה קדימה.
מבחינתנו גיל הוא לא אלמנט בעל חשיבות אנו מעסיקים ניצבים מגיל שנה עד גיל 90.
שכר תפקידי המשנה יכול לנוע בין 300 ל-2000 שקל ליום צילומים בהתאם לסוג ההפקה ולנפח של התפקיד. זמן הצילום נע בין 10 ל-12 שעות בממוצע. במידה והצילומים מתארכים מעבר לזמן המקובל ואין תחבורה ציבורית החברה תדאג להסעה.
אין להתייחס בקלות ראש לתפקידי משנה למרות שלכאורה הם נראים זניחים הם יכולים להוות קרש קפיצה לעתיד בתעשייה ולתפקידים בעלי נפח גדול יותר.

בסופו של דבר זו חוויה מהסרטים, עבודה בתור ביט או תפקיד משנה משלבת יציאה מהשגרה, הכנסה נוספת, דריסת רגל בתחום וכמובן נותנת לך הזדמנות לראות את התעשייה מבפנים קרי איך מצלמים ואיך מפיקים ונותנת אפשרות להיות קרובה לשחקנים. 
חשוב לציין שאימפקט של כמה שורות משחקן בתפקיד משנה יכול להיות נדבך משמעותי בסרט ומשם חיבור מסוים עם במאי מסוים יכול להזניק אותו קדימה.

הכי חשוב בניגוד לכל מה שחשבתם ישנה עלות חד פעמית של 600 שקל לעשיית בוק מעבר לזה כל מה שאתם מקבלים ותקבלו הוא שלכם, אין אותיות קטנות, אין חוזים דרקונים רק תבוא ותתייצב אנו מחכים לך.
בואו להשתתף בהפקות של סדרות סרטים ופרסומות בזמנכם הפנוי בסוכנות האמינה, הוותיקה והמובילה בישראל. דרושים/דרושות נשים וגברים בכול הגילאים – מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם.