סרטי תדמית

סרטוני תדמית לכנסים, אתרי לקוחות וחברות פארם

 

 

 

סרטי תדמית זוכרים יותר

כל עסק מצליח בעיקר באמצעות שיווק טוב, מפה לאוזן או בעזרת קמפיין שיווקי. סרטי תדמית נועדו ליצור דימוי חיובי לעסקים השונים בעיני הלקוחות. הסרטונים נותנים טעימה מהמוצר, כאשר לאחר מכן הלקוחות ממשיכים לקרוא ולחפש אודותיו מידע נוסף. מחקרים מראים שאנו נזכור רק כעשרים אחוז ממה שנקרא, לעומת שמונים אחוז שנזכור מתוך צפייה בסרטון וידאו. ואכן, הצוות המקצועי של חברת הליהוק המובילה TAKE2, מסבירים עד כמה נחוצים סרטי תדמית בימינו, מי עושה בהם שימוש ומי המשתתפים הפוטנציאליים.

הנחיצות של סרטי תדמית בימינו


סרט תדמית טוב מציג ללקוחות את יתרונות העסק בדקות בודדות. הזמן יקר, ואנו מוכנים להקדיש כמה שפחות ממנו כדי למצוא את המקסימום. כשאנו נכנסים לרשת, מאות אתרים מציעים לנו שירותים דומים, ולרוב הרושם שנקבל בדקה או שתיים הראשדונות באתר יקבעו אם נעזוב אותו או נמשיך לגלוש בו. המידע הכתוב, ואפילו התמונות, כבר לא מספקים לנו מידע מספק וענייני. לעומת זאת, צפייה בסרטון וידאו אחד תהיה שווה יותר ממיליוני מילים שנקרא. המסר עובר בצורה מיידית, רגשית וישירה. סרטי תדמית עוזרים לנו להגיע להחלטה ברכישת המוצר במהירות וביעילות.

מי המשתתפים?


היות וסרטוני תדמית הופכים להיות נפוצים ועסקים רבים עושים בהם שימוש, הביקוש עבור דוגמנים ושחקנים עבור סרטונים אלו עולה והופך למגוון יותר. במידה ואנו מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים או אפילו עבודה ללא ניסיון, השתתפות בסרט תדמית יכולה להיות עבורנו אופציה נהדרת. ניתן לעבור סדנאות למשחק של סוכנות הליהוק דרכה בוחרים לעבוד, להיות ברשימת ייצוג השחקנים שלה ולהכנס לעניינים. לעיתים הביקוש יהיה לאנשים מבוגרים בעלי מאפיינים חיצוניים מסויימים, לעיתים נראה ביקוש לצעירים בטווח גילאים מסויים וכו'. הכל תלוי בסוג המוצר שרוצים לפרסם, באופי העסק ובקהל היעד אליו פונים.

מי משתמש בסרטי תדמית?


היות וכולנו מושפעים יותר מוידאו מאשר מטקסט, חברות רבות מבינות שהשקעה באותם סרטי תדמית שווה כל שקל ועשויה להרחיב בצורה משמעותית את קהל הלקוחות. חברות גדולות כמו עמותת "יד שרה", המעוניינת לגייס עוד מתנדבים, צה"ל שמעודד צעירים להתגייס, חברות ביטוח כמו "הראל", ועוד – כל אלו מבקשים ליצור סרטוני וידאו כדי לקדם את המסרים החשובים שלהם.