הפקות סטילס

הפקות סטילס בעולם של תהפוכות טכנולוגיות

 

דרושים מיוצגים להפקות סטילס מקצועיות לקטלוגים, צילומי תדמית, מודעות שלטי חוצות וקמפיינים פרסומיים של מיטב חברות הפרסום והצילום 

 

 

עולם הצילום עבר בשנים האחרונות תהפוכות טכנולוגיות, והשימוש בצילום הדיגיטאלי החליף את השימוש במצלמות הפילם הישנות. זאת ועוד, כיום כל הטלפונים הניידים כוללים מצלמות, ותמונות בהיקף אדיר מוצגות בתוכנות שיתוף ורשתות חברתיות כדוגמת הפייסבוק.

עם זאת, על אף פשטות הצילום, עדיין נדרשת רמת המקצוענות לצורך הפקות סטילס בתהליך הפרסום והקמפיין השיווקי על מנת להגיע אל התוצאה האופטימאלית. תפקידו של צלם הסטילס הוא לתעד אירועים כמו צילום תיעודי לעיתונות, הפקות תדמית ופרסום של דוגמנים למודעות ומגזינים, וכן צילום אופנה וביוטי של דוגמנים גברים, נשים או דוגמנות נוער, ותחומי התמחות נוספים כגון צילום אדריכלות ועיצוב פנים, צילום אומנים ויצירות, בוק שחקן וכדומה.

הפקות סטילס כמרכיב בלתי נפרד מתהליך הכניסה לעולם הדוגמנות והמשחק


עם זאת, בניגוד לצילום הווידיאו הסטנדרטי, הפקות סטילס כוללות מגוון כלים ושיטות להקפאה ובידוד של רגעים ספציפיים מתוך רצף האירועים שבו התרחשו. הפקות הסטילס כוללות נטרול אלמנטים בלתי רצויים באמצעות עיבוד מקצועי ושימוש בתוכנת פוטושופ, כשהפעולות הללו נעשות לצורך שילובם של הצילומים בסרטוני התדמית והמדיות השונות כגון שלטי חוצות, ברושורים, אינטרנט וכדומה.

אחד הפרמטרים המהווים מרכיב חיוני ביותר ובלתי נפרד מתהליך הכניסה אל עולם הדוגמנות והמשחק הוא צילומי בוק מקצועיים. לשם כך נדרשות הפקות סטילס על מנת שתמונות הבוק ישקפו ויבליטו את האלמנטים הייחודים הטמונים באלו המעוניינים לעסוק בתחום. צילומי הבוק מהווים מעין כרטיס ביקור על מנת להצליח ולהתקבל אל סוכנות ליהוק או ייצוג שחקנים איכותית והשגת זימונים לאודישנים בתחום.

מעטפת של פתרונות ליהוק מקיפים תחת קורת גג אחת


הפקות סטילס לצורך בוק מקצועי דורשים תשומת לב מרבית לכל הפרטים, החל מההכנות שלפני הצילומים כגון איפור מקצועי וסטיילינג, דרך הצילום בלוקיישנים מיוחדים המתייחסים אל זוויות צילום, תאורה, עומק שדה צבעי רקע, וכלה בעריכה מקצועית באמצעות פוטושופ וטכניקות נוספות.

אחת הסוכנויות המובילות בארץ לשירותי ליהוק והפקות היא הסוכנות Take2המציעה מעטפת של פתרונות מקיפים תחת קורת גג אחת. לרשות הסוכנות עומדים גם מספר אולפנים מתקדמים המשמשים לרוב לאודישנים ולחזרות.

האולפנים כוללים, בין היתר, סטודיו לצילום ומועסקים בו צלמים ומאפרים מקצועיים המפיקים צילומי בוק למיוצגים המעוניינים להעלות את סיכוייהם להשגת עבודות בתחום. האולפנים מציעים גם ציוד צילום, תאורה והקלטה מתקדם, וכן אולם המתנה ופינת איפור, כאשר את האולפנים הללו ניתן לשכור בהשכרה יומית, חודשית או לפי שעות.