סרטי פרסומת לטלוויזיה ולאינטרנט

רוצים להשתתף בפרסומת הבא?

 

 

הם נמצאים בכל מקום. בשלטי חוצות, בטלוויזיה, במחשב, בטלפון הנייד. בפחות מדקה אנחנו מקבלים בצורה אטרקטיבית מסר שתופס אותנו רגשית וגורם לנו לפעול בנושא מסוים. סרטי פרסומת מתאפיינים ביצירתיות רבה, מתוך הכרת קהל היעד ויכולת התאמה מדהימה של שחקנים לתסריט. נציגי הסוכנות TAKE2, סוכנות הליהוק הותיקה בישראל, נותנים לנו רקע על עולם הפרסומות ומגלים מי מתאים לשחק בהן.

סרטי פרסומת ופרסום


היום מוקרנים רוב סרטי הפרסומת בטלוויזיה ובאינטרנט וישנם גם סרטי פרסומת שמוקרנים בקולנוע לפני תחילת הסרט ובמקומות בולטים בשלטי חוצות. משך התשדיר, לרוב, הוא קצר ועומד עד 30 שניות והמטרה של הפרסומות היא ליצור השפעה על קהל יעד מסויים, מבחינה רעיונית או שיווקית. שלבי הפרסום הם רבים וכוללים הגדרת מטרות שיווקיות, הגדרת קהל יעד, הגדרה של מסגרת תקציבית לפרסום, בניית אסטרטגיית פרסום  ומדידת יעילותו. בתהליך משתתפים אנשים רבים, החל משלב תכנון קמפיין הפרסום ועד לעריכה סופית של התוצר והקרנתו.

שלב הליהוק


לאחר שבוחרים את מושא הפרסום, לאיזו מטרה ועבור איזה קהל יעד, יש לחשוב מי יעביר את המסר בצורה המיטבית. לשם כך עורכים אודישנים ומחפשים שחקנים לפרסומת הרצויה. רוב הפרסומות מכילות מספר משתתפים, על כן יאתרו שחקנים ראשיים וגם ביטים לתפקידים משניים. בפרסומת יכולים להתמקד בדמות הראשית ולכמה שניות להראות ניצבים. כשהמסר ברור ומולבש היטב על הדמות שמעבירה אותו, תהיה לפרסומת הצלחה, ולכן שלב הליהוק אינו פחות חשוב מכתיבת התסריט.

כולם משחקים עבור כולם


כבר מגיל שנה, ואף פחות, יש הורים ששולחים ילדים לפרסומת של חיתולים ותחליפי חלב אם. סרטי פרסומת פתוחים לכל המעוניינים בכך, בדיוק כמו שהם פונים לכולנו: אנשים עם חיוך יפה או קרחת בולטת, צעירים בגילאי 20 או דווקא מבוגרים בני 50 ומעלה. מגוון תחומי הפרסום הוא עצום. זאת יכולה להיות יופי של עבודה זמנית לסטודנטים, הכנסה נוספת לשכירים, או עבודה התחלתית לשחקנים ממנה יוכלו לפתח את קריירת המשחק. עבודה ללא נסיון זו מאפשרת לקבל אליה אנשים בכל הגילאים ומכל קצוות האוכלוסייה. אז גם אם לא התגלחת חצי שנה, ייתכן ודווקא את המראה הזה צריכים עבור פרסומת.