סדרות ותוכניות TV

                        בואו להשתתף בסדרות ותוכניות הטלוויזיה, להנות ולהרוויח כסף

 

אנחנו אוהבים להזדהות עם דמויות בסרטים ולהרגיש שיש מי שמייצג את הרגשות שלנו. יותר מזה, אנחנו אוהבים שיש המשכיות, שיש למה לצפות בפרק הבא. סדרות ודרמה בטלוויזיה הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו עוקבים בדריכות אחר הדמויות, מתחילים לנהוג כמוהם במקרים מסויימים ומכוונים את היום שלנו כך שנוכל לשבת ולצפות בסדרה האהובה עלינו. הצוות המקצועי של סוכנות הליהוק הותיקה בישראל TAKE2, משתף אותנו בדרך הייחודית אל סדרות אלו.

ראשית הדרך אל סדרות ודרמה בטלוויזיה


בתור ילדים היו לנו פנטזיות על מי נהיה כשנהיה גדולים. כשמגיע זמן המימוש בפועל, אנו מבינים שלא הופכים לדמות הרצויה ביום אחד. כדי להיות רופא, לדוגמא, יש לעבור לימודים ארוכים באוניברסיטה, ושנים של התמחות. אם עולם של סדרות דרמה וטלוויזיה הוא זה שקוסם לנו ואנו רואים עצמנו כמתאימים להיות שחקנים לסדרות טלוויזיה, יש לנו דרך לעבור. השלב המקצועי הראשון יהיה להגיע לאודישנים לסדרות טלוויזיה, בהם ידעו לנתב אותנו לדמות המתאימה.

דמויות גדולות בצעדים קטנים


"בברלי הילס 90210" חרוטה בזכרוננו היטב. ברנדון וברנדה וולש, קלי, דילן, דונה ודיוויד - כל אלו ועוד היו דמויות שהיו תקופה ארוכה חלק מהחיים של רבים מאיתנו. דרמת נוערים זו, ששודרה על המסכים עשור שלם, קיבלה אליה שחקנים שעברו כברת דרך ארוכה עד שהגיעו לתפקידים ראשיים אלו. חלקם שיחקו בתפקידי אורח בסדרות שונות, חלקם נענו להצעות של סוכנויות ליהוק שחיפשו שחקנים להפקות מגוונות. חשוב שנזכור כי לוקח זמן להגיע להפקות הגדולות, וכל מאמץ קטן חשוב לניסיון המצטבר. תמיד דרושים ניצבים לסדרות טלוויזיה או ניצבים להפקות שונות. אז על אף שהתפקיד נראה משני, כדאי לקחת אותו ולהיכנס לתחום.

מתחילים להכיר
עולם המשחק והדוגמנות וכן עולם של סדרות דרמה בטלוויזיה עובד בעיקר על היכרות וקשרים אישיים. גם אם יש לנו כישרון מולד למשחק וכולם אומרים שאנו מתאימים להיות ה"דונה מרטין" הבאה, חשוב שיהיה לנו ייצוג מתאים של סוכנות בעלת קשרים עם האנשים הנכונים. המעבר לצד השני של המסך תלוי בקשרים שניצור עם אנשים שמכירים את התחום ומתבשלים בו כבר שנים רבות. משם, אפשר כבר לפרוץ קדימה.