ייצוג שחקנים

ייצוג שחקנים  ודגש בניהול אישי

 


חלומות הם נחלתם של כלל האוכלוסייה אבל רק מעט אנשים באמת מגשימים את החלום,  בסוכנות טייק 2 אנו הופכים חלומות למציאות נושכת. 


החברה מייצגת שחקנים מתחילים או ותיקים ומשקיעה בהם את מירב המאמצים להצלחה בעזרת אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. 


חברת טייק 2 מקושרת למיטב אנשי התעשייה בתחום הבידור וההפקה בארץ ומחזיקה בניסיון רב הן בארץ והן בחו"ל.
ייצוג השחקנים אינו מוגבל בגילאים, החברה מייצגת הן שחקנים בוגרים וכן ילדים ונערים בגיל העשרה. בחברת TAKE2   קיימת מחלקה שמתעסקת אך ורק בייצוג ילדים ונוער. זה משמעותי מכיוון שאנחנו יודעים שצריך גישה שונה בגיל הזה לנפשם של השחקנים הצעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום התחרותי כל כך ולכן אנו משקיעים במיטב אנשי המקצוע שמביאים ניסיון עשיר של ייצוג שחקנים-ילדים. 


החברה תדע לשמור על זכויות הילדים בתחום בשלל ההפקות השונות בהן הם ילוהקו. זה מהווה ערובה לכך שינהגו בהם בצורה הראויה כך שהם ייהנו באופן כולל מהחוויה, ילמדו משהו על הדרך ויכוונו לעתיד מוצלח בתחום המשחק.
כל האמור לגבי הילדים מושרש במלואו למחלקה של השחקנים הבוגרים שאנו מעמידים לרשותם את מיטב אנשי המקצוע על מנת שיצליחו בכול ההפקות בהם אנו משתתפים, עבודה לא חסר ואם יש לך כשרון תוכל למצוא את מקומך אצלנו ונוכל להוות שלך קרש קפיצה להתקדמות. 


הייצוג נעשה באופן מקצועי ואנושי כאחד על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתעשייה. היתרון של סוכנות ייצוג הוא, בין השאר, בהעמדה של אמצעים ומשאבים מקצועיים שונים לשיפור היכולת ולשכלולה, באולפני צילום, הקלטה ותאורה, בפינת איפור מקצועית, ביכולת להכין בוק המסייעים למועמדים להשיג עבודות.
ייצוג שחקנים הוא המפתח של אנשים מכול תחומי החיים מכול שכבת הגילאים לפסוע אל דקות התהילה שלהם. 
בעזרת המוניטין הרב והקשר רב השנים עם מיטב המפיקים והבימאים נוכל לייצר לך עתיד מרתק.  זה זמן להצטרף למשפחה. 
יש המון שחקנים טובים אבל יש מעט מאוד כוכבים בתחום המשחק, חברת טייק 2 באמצעות שירות הפרימום שלה ניהול אישי מאפשרת לטובים ביותר בתחום ללכת צעד אחד קדימה.  


מה זה אומר בעצם ניהול אישי ?. בשרות הניהול האישי אותו החברה מספקת אנו מצמידים לשחקן איש מקצוע שמלווה אותו בכל השלבים, מעניק לו מגע אישי בכל התהליך באם זה תפקיד משחק. פרסומת, אירועי השקות, תפקידי טאלנט וכל הדברים הקשורים במקשה אחת לכך. 


ניהול אישי הוא בעצם עליית מדרגה בניהול תחום המשחק, זה מאפשר לשחקן או לטאלנט להיות עסוק רק בתפקיד שלו ובעצם להשאיר את כל הפרטים הטכניים למנהל האישי. בעזרת הקשרים והמוניטין המצוין של חברת TAKE 2  בתעשיית הבידור הישראלית יוצמד לשחקן בשרות ניהול אישי, סטייליסט, צלם וכל איש מקצוע שהוא צריך על מנת למנף אותו ואותנו קדימה. זה הזמן להצטרף עכשיו.  


בואו להשתתף בהפקות של סדרות סרטים ופרסומות בזמנכם הפנוי בסוכנות האמינה, הוותיקה והמובילה בישראל. דרושים/דרושות נשים וגברים בכול הגילאים – מלאו פרטים וניצור קשר בהקדם.