עבודה זמנית לסטודנטים

כמעט כל אחד המחפש עבודה לאורך זמן מכיר את המצב בו הוא מקבל הצעה לעבודה מעניינת ובתנאים טובים, אך היא מתוארת בתור עבודה זמנית לסטונדטים או בכלל. הדילמה העולה בעקבות הצעה שכזו היא קשה – האם לקבל את ההצעה, תוך ידיעה מראש שמדובר במשרה לזמן קצוב שלאחריו צריך להתחיל את חיפש העבודה מחדש, או לוותר ולהמשיך לחפש עבודה קבועה. דודי שמיר, סוכן בכיר בסוכנות TAKE2, סוכנות השחקנים הותיקה בארץ, מסביר למה לפעמים כדאי להיענות להצעת עבודה זמנית.
 

הורדת הלחץ הכלכלי

משרה זמנית המתוארת בתור עבודה זמנית לסטונדטים רומזת, בדרך כלל, על שעות גמישות יחסית, מה שאומר שתוכלו להמשיך לחפש עבודה אחרת, אך להוריד את רמת הלחץ הכלכלי שאתם חשים. לסטודנטים הנמצאים בחופשה או שיש להם מערכת שעות גמישה בצורה כזו או אחרת, אפילו מומלץ למצוא עבודה זמנית כדי להגדיל את הכנסותיהם לפני תחילת הלימודים או לספק להם הכנסה קבועה במשך שנת הלימודים.
 

יצירת קשרים לעתיד

בכל עבודה, זמנית או קבועה, ואפילו אם היא לא קרובה לתחום בו אתם רוצים לעבוד, תכירו אנשים חדשים. נחמדות, אדיבות ומסירות לעבודה הן תכונות שתמיד מוערכות וייגרמו לכם להתחבב על הסובבים אתכם. כאשר אנשים סביבכם מעריכים ואוהבים אתכם, הם יכולים להמליץ עליכם במקומות אחרים, להציע לכם משרות מעניינות או טובות יותר, ולעיתים להתגלות כבעלי עסק המציעים לכם בדיוק את העבודה שחלמתם עליה.
 

הזמני יכול להפוך לקבוע

הסיבות השלישית והרביעית שבגינן לא כדאי לפסול אף הצעה לעבודה זמנית על הסף, הן התוספת לקורות החיים, והאפשרות של העבודה להפוך לקבועה. אם מדובר מראש בעבודה שמעניינת אתכם וקשורה לתחום בו אתם רוצים לעסוק, קחו בחשבון שאם תשאירו רושם טוב ורציני, הזמני יכול להפוך לקבוע, גם אם לא באותה משרה בדיוק.
 

דרושים שחקנים

תחום ההפקה והפרסום הוא דוגמא טובה לעבודה  שהיא עבודה זמנית לסטונדטים ובכלל, אך היא מאפשרת לכם להינות בעבודה מעולם שלא הכרתם, ואפשרות ליצור קשרים בתחומים שונים להמשך הקריירה שאתם רוצים. תפקידי ניצבים, ביטים ושחקנים פתוחים תמיד לפנים חדשות, העבודה מהנה, מיוחדת, מוגבלת בזמן ותמיד יש עבודה נוספת, אם תרצו.