הצעת עבודה זמנית לסטודנטים!

אתם, הסטודנטים, נמצאים עכשיו ממש על סף סיום תקופת הבחינות הלחוצה, לקראת סוף הסמסטר. חלק קטן מכם ייצא לחופשה או ינוח, אך רובכם תחפשו עבודה זמנית לסטודנטים, שתאפשר לכם להוריד במקצת את רמת הלחץ הכלכלי בה אתם חיים רוב הזמן. דודי שמיר, סוכן מורשה מסוכנות הליהוק הותיקה בארץ, TAKE2, מציע לסטודנטים, ולא רק, הצעת עבודה שאי אפשר לסרב לה.
 

להתפרנס בכיף

המטרה של כל עבודה היא, כמובן, פרנסה. כאשר מדובר בסטודנטים הנמצאים בחופשה, או בתקופת לימודים שאינה לחוצה במיוחד, חשוב מאוד שהעבודה תהיה רווחית, כך שיוכלו לחסוך כסף לתקופות המבחנים הלחוצות יותר. רוב הסטודנטים עובדים בעבודות זמניות כאלה ואחרות במשך כל השנה, בכדי לקיים את עצמם. כאשר מתפנה להם זמן הם יכולים לעבוד בעבודה נוספת, או להגדיל את שעות העבודה וכו'. לא תמיד קל לשלב שתי עבודות זמניות במקביל, ולא תמיד אפשרי להוסיף שעות עבודה בעבודה הקבועה. אנחנו מציעים לכם להתפרנס בכיף.
 

דרושים שחקנים

סוכנות הליהוק TAKE2 מציעה לכם עבודה זמנית לסטודנטים ובכלל, שתמיד פתוחה בפניכם. תפקידי ניצבים בצילומים שונים של תוכניות טלוויזיה, סרטים, פרסומות, ועוד, תמיד זמינים לכל אחד. אין צורך בניסיון קודם, ומראה שגרתי הוא המראה המבוקש בדרך כלל, כך שלא צריך להיות יפים במיוחד. אפשר להיות שמנים או רזים, מכוערים או יפים, גבוהים או נמוכים, וכו', פשוט להיות, זה כל מה שנדרש מכם.
 

להכיר את התעשייה מקרוב

השתתפות בהפקה של פרסומת או סדרת טלוויזיה מספקת חוויה מרתקת וייחודית, שתישאר איתכם לכל החיים. מפיקות רבות בישראל התחילו כנערת מים, בתור סטודנטיות בעבודה זמנית, וישנם לא מעט שחקנים ושחקניות שנכנסו לתעשייה לאחר שמצאו עבודה כניצבים, נדבקו בחיידק הבמה, ומשם התקדמו הלאה. השתתפות בהפקה מקצועית וחווית הצילומים מהצד השני של המצלמה, הכרת אנשים חדשים, צבירת חוויות ועוד, כל אלה הם בונוסים מצוינים ההופכים את העבודה לאטרקטיבית. אך מה שהופך את הצעת העבודה בניצבות למושלמת בתור עבודה זמנית לסטודנטים היא, קודם כל, השכר הנאה, ואחריו בתור -  הזמינות התמידית והגמישות בשעות ובימים. ברוכים הבאים לתעשיית הצילום!