דרושים ניצבים בכל הגילאים לסדרה משפחה טובה

בימים אלו אנחנו מתחילים לצלם סדרה חדשה "משפה טובה" בבימויו של איתן פוקס.

הסדרה תצטלם בחודשים פברואר - מרץ 2014

דרושים ניצבים / ניצבות בגילאי 20-60 (רצוי תושבי המרכז) להשתתפות בסדרה.

לפרטים והרשמה יש לפנות למייל info@take2.co.il

להלן תקציר הסדרה :

משפחה טובה תספר את סיפוריהם של ארבעה ישראלים צעירים החיים בתל אביב. חייהם וישראל שלהם ייבדקו מול ישראל הישנה של הוריהם –כן, מדובר במשפחה.
בראשית הסדרה מודיעים הורי המשפחה שאחרי שלושים שנה ביחד הם מתכוונים להתגרש. גם אם הם לא ממש מודים בכך, שלושת האחים והאחות מאוד מתקשים להתמודד עם הבשורה המפתיעה. מה זה אומר על המשפחה שלהם, על ילדותם? האם הייתה שם בכלל אהבה? האם ישנם סודות נוספים שהוסתרו מהם? ומה כל זה אומר על העתיד?
זה לא מקרה שההורים גרים בירושלים, שם נולדו וגדלו הילדים וממנה גם החליטו לעבור לתל אביב, להתחיל את חייהם הבוגרים. על הקו הזה, שבין ירושלים לתל אביב, תתרחש הסדרה שלנו, בין אז לעכשיו, בין מה שהיה למה שיהיה.
בכל פרק נחשף לכל מיני חוויות תל אביביות (זאת אול הסיבה לכך שהתקשרות התייחסה לסדרה כ"פלורנטין חדשה"). כל פרק יביא סיפורים אישיים ומקצועיים של בני המשפחה. לצד הקשיים המשפחתיים יחוו צעירי המשפחה את הכייף של להיות בין עשרים ומשהו ב"עיר הגדולה" והתוססת- דייטים, רומנים, סקס, מוזיקה, אבל כמעט כל פרק יסתיים בנסיעה משותפת לעיר הולדתם, לארוחת ליל שישי עם ההורים. בירושלים נחשף לדרך ההתמודדות- או חוסר ההתמודדות - של הצעירים עם הוריהם ועברם. ננסה להראות שהניסיון שלהם (וגם של רבים מאיתנו) לברוח מהעבר הפרטי והקולקטיבי לא באמת אפשרי. שכל התקדמות וצמיחה אמיתית צריכה לעבור דרך פענוח וקבלה של העבר.