עבודה זמנית לסטודנטים ולכל השאר

עבודה שמוגדרת בתור עבודה זמנית לסטודנטים היא, כמובן, עבודה זמנית שפתוחה לכולם, אך מאופיינת בגמישות שעות. לכל עבודה זמנית מועדי התחלה וסיום ידועים מראש, בדרך כלל לתקופת זמן של כמה שבועות או כמה חודשים, ובדרך כלל לא יותר משנה, והיא יכולה להימשך גם כמה ימים.

גמישות

עבודה זמנית מאופיינת, בדרך כלל, בגמישות שלא ניתן למצוא במרבית העבודות הקבועות. סטודנטים, חיילים, אנשים שעבודתם במשמרות ומחפשים הכנסה נוספת, מחפשי עבודה שצריכים פרנסה עד למציאת העבודה הקבועה ועוד, יכולים למצוא עבודות זמניות המאפשרות לעבוד בשעות הנוחות להם, תוך התחשבות בלוח הזמנים הקיים שלהם. הגדרת העבודה בתור עבודה זמנית לסטודנטים מעבירה את המסר כי מדובר בעבודה גמישה או כזו המתבצעת בכמה ימים בלבד.
   עבודה זמנית לסטודנטים

משכורת

המשכורת אמנם אינה קבועה, אך דווקא בשל כך השכר פר שעה הוא, בדרך כלל, נאה, ובוודאי מעל שכר המינימום הנהוג בעבודות רבות, כך שיוצא שלעיתים עבודה זמנית היא רווחית יותר מעבודה קבועה. סטודנטים שאין להם הרבה זמן לעבוד יכולים למצוא בעבודות זמניות שונות מענה הולם לצורך בהכנסה למרות מגבלות הזמן העומד לרשותם.

קורות חיים וניסיון

עבודה זמנית מאפשרת לשדרג את קורות החיים. העבודות הזמניות מאפשרות למלא את קורות החיים בניסיון שחסר פעמים רבות לצעירים הנכנסים לשוק העבודה, ותורמות לעיבוי קורות החיים. העבודות הזמניות אכן תורמות לניסיון התעסוקתי, כך שלא תצטרכו לשקר בקורות החיים, ולעיתים עוזרת לאדם לגלות האם תפקיד מסוים מתאים לו או לא, או לגרום לו להתאהב במקצוע שמעולם לא חשב עליו קודם לכן. פעמים רבות, במידה והיו מרוצים מתפקודכם בעבודה הזמנית, היא יכולה להוות קרש קפיצה לעבודה קבועה.

עבודה זמנית בניצבות

סוכנות הניצבים הותיקה בישראל, TAKE2, מגייסת כל העת ניצבים לצילומים והפקות שונות. ניצבות היא אידיאלית בתור עבודה זמנית לסטודנטים, אך לא רק. תפקידי הניצבות פתוחים בפני כל אחד – צעירים ומבוגרים, נשים וגברים, שמנים ורזים, גבוהים ונמוכים, קירחים ושעירים ועוד. ניצבות אינה מצריכה שום ניסיון קודם, שום כישרון ואפילו לא מראה מצודד במיוחד, אך מבטיחה חוויה בלתי נשכחת של סט צילומים מקצועי, הכנסה יפה, וזכרונות שלר תמצאו בשום מקום אחר. ומי יודע, אולי תהפכו לשחקנים ידועים.