כל הדרכים להגיע לאודישנים לדוגמנות נוער

צעירים רבים חולמים להפוך לדוגמנים, שחקנים, מנחים וכו'. אודישנים לדוגמנות נוער, תפקידי משחק או כל דבר אחר, הם הכרחיים בכדי להתחיל לעבוד בתחום  ובאופן קבוע, אך לא כולם יודעים כיצד להגיע אליהם. סוכני הילדים המנוסים של סוכנות הליהוק TAKE2, סוכנות הליהוק הותיקה בישראל, מסבירים על הדרך לפרסום.

צעד ראשון - למצוא סוכנות ליהוק

הצעד הראשון להגשמת חלום הדוגמנות/משחק/פרסום היא מציאת סוכנות ליהוק מנוסה ותיקה ומקצועית. הסוכנות תלווה אתכם, באמצעות איש הקשר בכל שאלה, והיא תהיה הצינור  שלכם לאודישנים ולהפקות. כדאי לוודא שמדובר בסוכנות מנוסה, הנותנת יחס אישי, ובעלת קשרים בתחום הטלוויזיה והפרסום. וזאת כדי למצוא את האודישנים המתאימים לכם.

דוגמנות נוער
   דוגמנות נוער

 

אודישנים

האודישן הוא מבחן התאמה לתפקיד הנדרש, והוא כולל בעיקר צילומים. כאשר מדובר בתפקידי משחק ילווה אליהם בדרך כלל קטע משחק או טקסט שיש ללמוד בעל פה. לעיתים שליחת תמונות מתוך ה"בוק" המקצועי שנערך עבורכם בסוכנות תספיק כדי לקבל תפקיד בצילומים. אודישנים לדוגמנות נוער או לכל תפקיד אחר, נעשים לפני כל קבלת העבודה. זה מתחיל בפגישה אישית בסוכנות עצמה, ולאחר מכן במידה ויש דרישה מהמלהקת לראותך, תוזמנו לאודישנים שיערכו באולפני 10 בת"א או במקום אחר בת"א. מתחת לגיל 18, נדרש אישור ההורים לכל פעולה, כמובן.

 

אודישנים לדוגמנות נוער

האודישן במקרי דוגמנות יכלול בדיקה כללית להתאמה לדרישות המראה המתאימות לצרכי ההפקה, ולעיתים צילומים נוספים על אלה שהסוכן שלכם הגיש במסגרת ה"בוק", בכדי לבדוק את האופן בו אתם מצטלמים. ברוב הפעמים יכלול האודישן גם ראיון קצר. עבודת דוגמנות יכולה להיות עבודה קשה של מספר שעות, לעיתים בתנאים לא נוחים (כמו צילומי בגדי קיץ בחורף ולהיפך, לדוגמא), ועל הסוכנות וחברת ההפקה להיות בטוחות שתעמדו בכך.

 

ילדים ונוער דורשים טיפול רגיש

טיפול בילדים ונוער חייב להיעשות בצורה עדינה ורגישה במיוחד. כדאי לוודא עם סוכנות הליהוק כי יש לה היתר תיווך בין הילדים המיוצגים לבין חברות ההפקה ממשרד התעשייה ומהסחר. במקרים בהם צלחתם אודישנים לדוגמנות נוער או כל תפקיד אחר, על הסוכנות מוטל לוודא כי חברת ההפקה נוהגת על פי החוק בכל הקשור להעסקת הקטינים, וכן כי היא נוהגת בהם באדיבות, רגישות וסבלנות.
בהצלחה!