על עבודה זמנית לסטודנטים

   עבודה זמנית לסטודנטים

אם אתם סטודנטים, רוב הסיכויים שאתם זקוקים לעבודה גמישה, מכניסה ובעיקר כזו שמאפשרת לכם ללמוד. הרשו לנו להציע עבודה זמנית לסטודנטים, שהיא פשוט הצעה מושלמת: ניצבות. תמיד דרושים ניצבים וניצבות לסרטים, תוכניות טלוויזיה, פרסומות ולהפקות שונות. תפקיד של ניצב או ניצבת, בכל הפקה שהיא, אינו דורש יופי ייחודי, ניסיון בשום תחום או כישרון כלשהו, ומתאים לכל אחד ואחת - סטודנטים, בני נוער, צעירים, מבוגרים, גבוהים, נמוכים וכו'.


להיות או לא להיות ניצב
ניצבים וניצבות דרושים לכל הפקה, בין אם מדובר בפרסומת קצרצרה או סדרת טלוויזיה עתירת תקציב. זמן החשיפה על המסך אותו מקבלים ניצבים הוא מזערי, אמנם, ויכול להימשך גם שניה או שתיים בלבד, אך להיות חלק מהפקה מקצועית הוא חוויה מרתקת וייחודית בפני עצמה, והשכר ניתן על פי שעות הצילומים ולא לפי זמן ההופעה על המסך.  תפקידי הניצבים והניצבות מתאימים, כאמור, לכל אחד ואחת, בהתאם לדרישות ההפקה המסוימת, וסטודנטים יכולים להשתלב בתחום זה בהצלחה.


עבודה זמנית לסטודנטים שיכולה להפוך לקריירה
ניצבים וניצבות אינם מקבלים שורות טקסט, ולכן שמו של התפקיד "ניצב", עומד במקומו בלבד. כמובן שהניצב לא חייב לעמוד בפועל, וייתכן שתפקידו יהיה דווקא ללכת, לשבת, או פתוח דלת, אך הרעיון ברור. יחד עם זאת, לעיתים ישנה אפשרות להתקדם מתפקיד של ניצב או ניצבת לתפקידי "ביטים", שמשמעותם טקסט קצר שיש להגיד כחלק מהצילומים. עדיין לא מדובר בשחקן של ממש, אך זמן החשיפה על המסך גדל, ובדרך כלל גם השכר. לפעמים מי שהתחיל את תפקידו כניצב וקודם לתפקיד "ביט", מתקבל לעבוד בהפקות נוספות ומפלס את דרכו לקריירת משחק, דוגמנות  הנחיה ועוד, וכך ניתן להפוך עבודה זמנית לסטודנטים לקריירה של ממש.

בכדי להיכנס לתחום ההפקות כניצב, ביט או שחקן, יש צורך להיות מיוצג על ידי סוכנות ליהוק שדואגת להעביר את תאריכי האודישנים, הגדרות התפקיד וכו'. סוכנות  TAKE2 היא סוכנות הניצבים הותיקה ביותר בארץ, הפועלת כבר יותר מ-20 שנה. צוות המשרד פועל ללא לאות לטובת הלקוחות – ניצבים ושחקנים כאחד, ומבטיח לכל אחד את האודישנים המתאימים עבורו. אם אתם מחפשים עבודה זמנית לסטודנטים ובכלל, מעוניינים בחוויה שלא תוכלו לעבור בשום מקום אחר, ופתוחים לדברים חדשים, אנחנו כאן בשבילכם.