סוכנות לילדים מאושרים

הילד של השכנה הופיע בפרסומת בפריים טיים של ערוץ 2 ואת מעוניינת לשלב גם את ילדייך בתעשייה? אל תקפצי מעל הפופיק ועוד לפני שאת רושמת אותם אל סוכנות לילדים כדאי שתכירי את העולם ותלמדי מה נכון ומה לא נכון לעשות. בראש ובראשונה זכרי כי ילדייך לא יכולים להגשים את כל חלומותיך ועל כן אם ילדכם לא מביע עניין או מתעקש שלא להצטרף אל הסט הזוהר, אל לך להכריח אותו אלא להיפך. חשוב שתבחיני ותיקחי בחשבון את רצונותיו, שהרי, ככלות הכל ההחלטה נתונה בידיו. דבר נוסף שעלייך לקחת בחשבון הוא כי הילד שלך, חכם ככל שיהיה הוא תמים ונתון לניצולם של חזקים ממנו שבדרך להצלחה לא ששים לדרוס את מי שעומד בדרכם או לטפס על גבם של חלשים כדי להגדיל את הרווח האישי שלהם.

 

סוכנות לילדים
חברות רבות המייצגות ילדים בפרסומות וסדרות טלוויזיוניות, נוהגות לנצל את ילדיכם בזו הלשון ועל כן אנו משנים את פני הדברים ומבטיחים בראש ובראשונה שילדיכם יעמדו אל מנגד עניינו, עוד לפני הרווח שנפיק מהשתתפותו בתוכניות או פרסומות שונות. אנו בחברת TAKE 2 עובדים מזה 20 שנה בתעשייה ומייצגים את ילדיכם באופן אחראי, מקצועי ורגיש ובהתאם לחוק העסקת ילדים ונוער בפרסומות. כך, כל ילד יזכה לקבל ייצוג מושלם ללא פשרות, כי הילד שלכם מהרגע בו נרשם לייצוג על ידינו, הופך באופן אוטומטי להיות גם הילד שלנו. סוכנות לילדים TAKE 2 , היא בית ולא עוד סוכנות.

 

משלמים אלפי שקלים תמורת מה?
מכירים את הרגע בו מבקשים מכם לשלם אלפי שקלים ולעיתים יותר תמורת הבטחות שלא תמיד מתגשמות? הבטחות שחוצות את גבול הרקיע ומגישות לכם את השמיים? על פי רוב החברות של סוכנות לילדים שנוהגות לגבות סכומים מופקעים ולהבטיח הבטחות רבות, הן חברות שיש להתייחס אליהן בחשדנות ולוודא כי הן לא מבטיחות הבטחות שווא רק על מנת שתשלמו להן את הסכום אותו הן דורשות. אנו בחברת TAKE 2  לא מבטיחים אלא נצמדים למציאות ומדגישים את הסיכויים, את הסטטיסטיקות של הילדים אותם צרפנו אל מעגל התעשייה כך שלא תופתעו בעתיד לרעה אלא לטובה בלבד.

 

הנכם מוזמנים להירשם לסוכנות