דרושים ילדים לפרסומות בערוצי הטלוויזיה

כמה פעמים שמעת את המשפט "הילד שלך מדהים, שלחי אותו לסוכנות דוגמנות" סביר להניח שאם שמעת אמרה זו יותר מפעם אחת, זה הזמן לשלוח את ילדיך לסוכנות. דרושים ילדים לפרסומות הן מודעות אותם מפרסמות סוכנויות דוגמני ילדים רבות ועל מנת לשלב גם את ילדיכם, ענו על המודעה והתחילו להשתלב בעולם. חשוב לזכור שילד לא רואה את העולם כמבוגר, ועל כן יש להתייחס אליו בהתאם לגילו, בעדינות, התחשבות ורוך. סוכנות מוכרת ומקצועית לעולם תעבוד על פי חוק העסקת ילדים ונוער בפרסומות.
לעולם אל תתפשרו על סוכנות, רק כי היא הסכימה לקבל את ילדיכם לשרותיה, ולעיתים גם אם זוהי הסוכנות היחידה שבחרה בילדיכם אם אין היא מקצועית וותרו על החלום לעת עתה ונסו שוב בשנה הבאה.

דרושים ילדים לפרסומות

דרושים ילדים לפרסומות בכל הארץ. אם גם אתם עונים על הדרישה ושולחים את ילדיכם לסוכנות, לוו אותו בפעמים הראשונות ואם יש באפשרותכם ללוות אותו גם בהמשך, עשו זאת. קיימות חברות רבות שמנצלות את רצונם של ההורים להציג את ילדם בפרונט וגובים מכם אלפי שקלים רק כדי לרשום את ילדיכם לסוכנות המייצגת. אם פגשתם בעבר את חברת TAKE2, סביר להניח שהבנתם כיצד נכון להתייחס אל ילדיכם הרשום בסוכנות. סוכנות מובילה מייצגת את ילדיכם בכבוד הדדי, ברגישות ורוך ובמקצועיות חסרת פשרות.

חוק העסקת ילדים ונוער בפרסומות

מאז החלו ילדים רבים להשתתף בהפקות טלוויזיוניות בין אם אלו הם הצגות, סרטים ופרסומות, משרד העבודה והרווחה פרסם בשנת 1999 תקנות עבודה ותנאי העסקת הילדים בפרסומות.
אין ספק כי העסקת ילדים יכולה להיות חוויה טובה ובונה, אך היא יכולה להיות גם הרסנית לילד ועל כן יש לקחת בחשבון את נפשו של הילד לפני הכול. אף על פי שהשתלבות בענף גורמת לילד לממש את עצמו ולהחצין את כישרונותיו, החשיפה והתקשורת עלולה לגרום לו למפחי נפש לא מועטים בעיקר בעידן האינטרנטי בו כל אדם הופך להיות "עיתונאי" או "מבקר".
אם גם אתם רוצים לשלב את ילדיכם בעלם הזוהר, בחרו סוכנות ילדים מובילה בתחומה. בסוכנות TAKE2 בה דרושים ילדים לפרסומות.