ילדים לפרסומות נצפות ומושקעות

את מסתכלת על הילדים בפרסומות שבמהלך התוכנית אותה את אוהבת לראות והמחשבה שהילד שלך יכול היה לרצד על המסך עוברת במוחך, אך אין לך מושג איך זה קורה? בדיוק לשם כך נכתבות שורות אלו. ילדים המשתלבים בפרסומות, הם ילדים להורים שהשכילו לקחת אותם לאודישן ומלהק מטעם משרד הפרסום אהב את מה שהוא רואה והחליט שהילד הזה יופיע בפרסומת שתעלה לאוויר בזמן הקרוב.

ילדים לפרסומות הם אינם שחקנים, הם לא חייבים להיות יפים בגדר יוצא מהרגיל ולא בהכרח חייבים להיות בעלי כישורים מיוחדים. לעיתים מחפשים המלהקים ילדים ספציפיים אשר עונים על דרישותיהם ולעולם אינכם יכולים לדעת אם ילדיכם עונה על הציפיות או לא, אלא אם תיקחו אותם לאודישן עצמו.

   ילדים לפרסומות

ילדים לפרסומות
כדי לקחת את ילדיכם לאודישן, עליכם קודם כל ובראש ובראשונה לוודא עם הילד כי הוא אכן רוצה להצטלם ולהיות במסך הטלוויזיה. לא כל הילדים מוכנים לחשיפה זאת ולעיתים דווקא במהלך האודישן או הצילומים ,מסתגר הילד ולא עושה את המוטל עליו ועל מנת לא לגרום לו למפח נפש, בררו איתו כי הוא אכן מעוניין בתהליך זה. אם הילד הביע רצון והתעניינות, זה הזמן להגיע איתו למשרד המחפש ילדים לפרסומות.
ילדים רבים שהיו אתמול או שלשום אנונימיים, הופכים לפרצוף מוכר ואף מקבלים הצעות רבות בתחום להשתלב בהפקות נוספות.

פרסומת שחושפת את הילד
רוב הילדים רוצים להיות מפורסמים ושיכירו אותם. כל עוד הוא ילד תפקידכם כהורים הוא לגוננן עליו מפני העולם הגדול ולהפגיש אותו רק עם הדברים החיוביים בתעשייה. חשוב לשים לב לבחירת סוכנות השחקנים אליה אתם לוקחים את הילד. סוכנות TAKE2  הינה סוכנות ותיקה בתחום וקיימת מזה 20 שנה בייצוג ילדים בצורה מקצועית רגישה ואחראית ומעל הכל-   על פי חוק העסקת ילדים ונוער בפרסומות.

ילדים לפרסומות הם ילדים אשר מרגישים את ניצני המשחק בנפשם ועל כן אתם ההורים מסוגלים לסייע להם גם בגיל צעיר להגשים את חזונם ולהתפתח יחד עם הגשמת החלומות. אין צורך להמתין שנים עד שיגדל הילד, אם הוא יודע ובטוח מה שהוא רוצה לעשות כבר בגילו הצעיר.
כל עוד אתם וילדיכם דיברתם על הדברים והגעתם להסכמה משותפת, הרי שאתם יכולים לצאת אל הדרך ולהפגיש אותו עם תחום המשחק ותעשיית הטלוויזיה, דרך סוכנות אמינה ובעלת ניסיון.