אודישנים לילדים שיהפכו למפורסמים

כמה פעמים במהלך החיים אמרו לכם שהילד שלכם נראה כאילו שלפו אותו מפרסומת בטלוויזיה, כמה פעמים יצא לכם להיכנס לחדרו של הילד או הילדה בהפתעה וראיתם אותם שרים או מבצעים קטע משחק אל מול המראה? אם אחד מתרחישים אלו אכן קרו לכם במהלך שנות חייהם, זה הזמן לבחון את האופציה ולקחת אותם אל אודישנים לילדים  בסוכנות TAKE2. כמעט בכל סדרה, תוכנית טלוויזיה או סרט המופק בארץ או בעולם משתלבים ילדים בקסט. ילדים אלו עברו אודישנים ולוהקו על ידי צוות ההפקה ועוד לפני שזכיתם לראות אותם על המסך, הם היו אנונימיים בדיוק כמו ילדיכם.

   אודישנים לילדים

אודישנים לילדים
אודישנים לילדים מתבצעים על בסיס יום יומי כמעט. התרבות בשנים האחרונות התפתחה והתעצמה והפקות טלוויזיוניות רבות נרקמות בכל זמן נתון וכמעט בכל תוכנית יופיע לפחות ילד אחד, בין אם הוא מהווה תפקיד ראשי או משני. ילדים אלו כמובן לא הוכשרו ולמדו בבתי ספר למשחק, אלא בעקבות התאמתם לתפקיד בחר המלהק לשבץ אותם בהפקה ובמהלך הצילומים מכוונים את הילד לאופן בו הוא צריך לפעול ולהתנהג. בבחירת סוכנות לילדים יש לשים לב לבחור בסוכנות אמינה ובעלת ניסיון שמטרתה אינה רווח כלכלי בלבד על חשבונכם. סוכנות TAKE2   פועלת מזה 20 שנה בייצוג ילדים באופן אחראי, מקצועי ורגיש וכמובן הכי חשוב - על פי חוק העסקת ילדים ונוער בפרסומות.

לאור האמור לעיל, אין אתם צרכים לחשוש שמא ילדיכם טרם למד משחק במקום מוסמך ולבטל את האופציה להגיע איתו לאודישן אלא להיפך, לעיתים מחפשים המלהקים דווקא את אלו שלא למדו את תבניות המשחק ושתמימותם עדיין אופפת ומורגשת. יש ילדים שנולדו עם כשרון טבעי אבל חשוב להביא אותם אל הידיים הבטוחות ביותר בשל גילם הצעיר.

הילד שלך מוגן
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לאודישנים, שמא הם יאבדו את דרכם לאור הפרסום, או לחילופין יתנהגו אליהם שלא בכבוד ובאופן הראוי במהלך הצילומים והחזרות. כל עוד אתם שולחים אותם לאודישנים דרך חברה מוסמכת ומוכרת בתחומה כמו TAKE2, אין סיבה לדאגה. החברה דואגת ללוות את הילד אל האודישן ומפקחת אחר היחס אותו מקבל הילד במהלך הצילומים. אתם ההורים, מוזמנים להגיע עם הילד אל סט הצילומים וכמובן אל אודישנים לילדים ולבחון את התנהלות העבודה והיחס אותו מקבל הילד ולהסיר דאגה מליבכם.