אודישנים לסדרות - רוצים להיות השם החם הבא?

לא כל אחד הוא "כוכב נולד"- במירכאות ובלעדיהן - ולא כל אחד נולד כוכב, אבל מאחר שהשמים הם הגבול, אם רק תאמינו תוכלו יום אחד להיות אחד מכוכביהם. על מנת להתחיל את הדרך ברגל ימין ועם סיכויי הצלחה טובים ואף גבוהים, מומלץ להסתייע בשירותיה המקצועיים של סוכנות הליהוק TAKE 2 באמצעותה ניתן להגיע אל אודישנים לסדרות.


בניגוד לדימוי הרווח או לתפיסה המוטעית, אין הכרח להיראות 'מיליון דולר' בכדי להצליח ולהיות מלוהק בהפקות שונות. ישנן הפקות שונות בפרסום, בקולנוע, בסרטוני הדרכה, שבהם מבוקשים דווקא בעלי מראה שונה, ייחודי, לא בהכרח חטוב ושרירי או מעודן ושברירי.
TAKE 2 סוכנות ליהוק מקצועית מייצגת ניצבים רבים לתעשיית הבידור והפרסום לענפיה ולסוגיה. בסוכנות יש מחלקות ייעודיות המייצגת דוגמנים, שחקנים, ניצבים - לרבות כאלה המצויים בתחילת דרכם ואף צעד אחד לפניה. לאחר שעברו אודישנים לסדרות בהצלחה מופיעים חלק ניכר מהמיוצגים בהפקות שונות בטלוויזיה, בקולנוע, בפרסומות, בשלטי חוצות ועוד.


אודישנים לסדרות - לכל אחד שעת כושר

חשוב להאמין, כי גם לכם עשויה להיות שעת כושר, אבל השעה הזו אינה ממתינה למאחרים, למי שיחמיצו אותה. כדי לנצלה ואת מלוא הפוטנציאל הגלום בה, רצוי ומומלץ להירשם לסוכנות, שבה ייפקחו עליכם עיניהם המקצועיות של הטובים באנשי המקצוע, מהם הניחנים בחוש מיוחד לזיהוי כוכבים. אולי גם אתם תהיו אחד מהם.


אלו המעונינים לחדד את חושי המשחק שלהם מוזמנים לעבור סדנאות משחק אצל גדי בר לביא- בית הספר למשחק.כשלא פעם נדרשת דחיפה קלה על מנת להתחיל לנוע במסלול המוביל אל ההצלחה. דחיפה חמה ותומכת ורוח גבית טובה מעניקה לכם סוכנות ליהוק המתמחה באיתור הזדמנויות עבור לקוחותיה. אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל מידע ופרטים רלוונטיים על אודות האופן שבו יכולים שירותיה המקצועיים של הסוכנות לסייע לכם להתחיל להגשים את חלומכם על חשיפה ועל פרסום ואולי גם על ה... כסף הגדול.

 

יש לציין שגם אם לא הצלחתם באודישן תמיד תוכלו להיות ניצבים ולקבל עבודה ללא ניסיון בשכר הולם, אם הנכם סטודנטים תוכלו להשלים את התואר אך גם למצוא עבודה זמנית לסטודנטים בין מבחן לקורס.
אם אתם חשים את הפרפרים בבטן משוועים לעוף ולצאת ממנה אל העולם הרחב והגדול - אות וסימן הוא שאתם בשלים להתחיל להיחשף בפני מי שיודעים לזהות את קיומם של אותם פרפרים ולהעניק להם את המרחב הדרוש להם למעופם.
כרשומים בסוכנות תוכלו לגשת למגוון אודישנים לסדרות שונות בטלוויזיה, סרטי קולנוע, סרטי הדרכה ותדמית, קטלוגים, תיאטרון ועוד. לוח האודישנים המתפרסם באתר הסוכנות מתעדכן באופן שוטף. ניתן לראות שם את סוג ההפקה, את דרישות הליהוק ואת מועד קיום האודישנים.